مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر اخبار 24 ساعت گذشته پرسپولیس :

كاشاني تصميم گرفته در جلسه روز چهارشنبه‌اش با بازيكنان، معمارزاده و حقيقي را با هم آشتي بدهد.

وينگادا اولتيماتوم داده كه فقط تا دو هفته ديگر منتظر خوش‌قولي پرسپوليس مي‌ماند و اگر پولش در اين مدت پرداخت نشود شكايت‌اش در فيفا را دوباره به جريان خواهد انداخت.

عملكرد خوب نبي‌الله باقري‌ها و تياگو در اهواز، براي كاشاني حسابي رضايت‌بخش بوده و پاداش ويژه 250 هزار توماني اين هفته مال آنها خواهد بود.

باشگاه با حضور كمكي باقري‌ها در مس و در رقابت‌هاي آسيايي موافقت كرده اما از مديران اين باشگاه كرماني خواسته درخواست خود را براي به خدمت گرفتن آرفي و مهدي شيري به صورت كتبي به تهران بفرستند.

 

نيمكت‌نشيني در اهواز، ميثم بائو را بدجوري ناراحت كرده. او در اين‌باره ديروز چند دقيقه‌اي با دستيار كرانچار صحبت كرد قرار است بائو صحبتي با حبيب كاشاني داشته باشد.

 

در پاسخ به درخواست حبيب كاشاني براي تعيين تكليف چارت مديريتي باشگاه، روابط عمومي سازمان تربيت بدني در نامه‌اي رسمي به باشگاه از قاطعيت علي سعيدلو در انتخاب اعضاي جديد هيات مديره پرسپوليس و عدم دخالت اطرافيان براي تصميم‌گيري در اين‌باره خبر داده است.

پرونده وسلي برزيليا براي انتقال به يكي از تيم‌هاي تهراني ليگ برتر يا تراكتورسازي باز است. حال آنكه تراكتورسازي اعلام كرده به اين بازيكن نياز ندارد. همچنين قرار شد با تصميم باشگاه، وسلي مبلغ 25 هزار دلار به عنوان غرامت به پرسپوليس بپردازد.

باشگاه پرسپوليس با ايميل از شركت آلفا خواست با توجه به مشخص شدن داور دادگاه حكميت ورزشي، سريع‌تر موضع رسمي خود را اعلام كنند.

در جلسه‌اي كه در مورد طلبكاران فوتبالي و فوتسالي پرسپوليس در باشگاه برگزار شد، قرار شد فهرستي از اين طلبكاران تهيه و در اختيار مسوولان قرار بگيرد تا در مورد تسويه با آنها اقدامات لازم صورت گيرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)