مرجع خبری پرسپولیس : مسئولان باشگاه پاس همدان جهت ایجاد انگیزه در بین بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه پاداشی را برای شکست پرسپولیس تعیین کرده‌اند.

 

تیم فوتبال پاس همدان عصر جمعه در چارچوب هفته بیستم مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس می رود. پاسی‌ها که برای فرار از انتهای جدول روندی رو به رشد را در پیش گرفته‌اند، در حالی مقابل سرخپوشان تهرانی صف آرایی می کنند که در صورت غلبه بر این تیم پاداشی یک میلیون تومانی از سوی مدیریت باشگاه دریافت خواهند کرد.

 

خبر خوشحال کننده برای مربیان پاس همدان بازگشت شهباز ارگینوف به شرایط بازی است. این مهاجم ازبکستانی توانایی حضور در ترکیب تیم پاس را پیدا کرده است و مدیرروستا در صورت نیاز می تواند از وجود او در میدان استفاده کند.

تیم پاس برای بازی مقابل پرسپولیس بازیکن محروم ندارد اما امید خورج، کاپیتان این تیم هنوز بصورت کامل از مصدومیت رهایی پیدا نکرده است.

او در تمرین روز پنجشنبه تیم پاس تست می شود و در صورت تشخیص کادر پزشکی این تیم همدانی روز جمعه به میدان می رود.

 

سبزپوشان همدانی برای رویارویی با تیم پرسپولیس، صبح پنجشنبه همدان را به مقصد تهران ترک می کنند. آنها پس از رسیدن به تهران در هتل المپیک مستقر می شوند و آخرین تمرین خود پیش از رویارویی با پرسپولیس را عصر پنجشنبه در زمین شماره 2 آزادی برگزار خواهند کرد.

 

مديرروستا: براي برد به تهران مي آييم

اصغر مديرروستا مهاجم سابق تيم ملي ايران با حضور در پاس شرايط فني اين تيم را تغيير داد. پاسي ها بعد از تساوي با ارزش در تهران مقابل استيل، در خانه ابومسلم را شكست دادند تا با روحيه اي خوب آماده بازي مقابل پرسپوليس بشوند.
اصغر مدير كه خود در زمان بازيگري بارها مقابل پرسپوليس درخشيده، اين هفته قصد دارد به ياد دوران بازيگري در ورزشگاه آزادي مقابل هواداران پرسپوليس بايستد. اين در حالي است كه قرمزها به سه امتياز اين بازي نياز ويژه دارند.

مديرروستا درگفتگو با خبرنگاران همداني از اين بازي گفت:
* بازی مهمی را بردید و با روحیه خوبی به دیدار پرسپولیس خواهید رفت.اینطور نیست؟
– بازی سختی را بردیم. ابومسلم چه پایین جدولی باشد چه بالای جدول بازی کردن با این تیم سخت است. ابومسلم تیم دونده و جنگنده‌ای است و خیلی سخت گل می‌خورد. این برد از لحاظ روحی به تیم کمک زیادی کرد و واقعا به چنین بردی نیاز داشتیم. ما برای برد به تهران می‌آییم و می‌خواهیم با ارائه یک بازی خوب 3 امتیاز را هم بگیریم. حساسیت این بازی برای ما خیلی زیاد نیست و با بازی منطقی 3 امتیاز را می‌گیریم.

* نظرتان در مورد پرسپولیس این فصل چیست؟
– پرسپولیس فرار و نشیب‌های زیادی داشته است و نبودن کریم باقری هم تاثیر زیادی در بازی این تیم گذاشته است. من بازی با استقلال‌اهواز را ندیده‌ام اما دقایق پایانی گل خوردن ملاک خوبی برای نظر دادن درباره بار فنی پرسپولیس در آن تیم نیست.

*اگر بتوانید 3 امتیاز بازی با پرسپولیس را بگیرید ماندن پاس در لیگ برتر قطعی می‌شود؟
– اگر بتوانیم پرسپولیس را ببریم، کار بزرگی را انجام داده‌ایم و وضعیت‌مان در جدول بهتر می‌شود اما هفته‌های زیادی باقی مانده است و امتیازهای تیم ما نیز نزدیک به هم است و هفته به هفته جایگاه تیم‌ها جابه‌جا می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)