مرجع خبری پرسپولیس : درباره بلاتكليفي امروز مديريت پرسپوليس، همه گفتني‌ها تكرار مكررات است و تازه‌ترين خبر، همان تمديد سه ماهه حكم سرپرستي موقت حبيب كاشاني كه سرنوشت باشگاه را عوض كرد. همه منتظر بودند تا با رفع ممنوعيت دوشغله بودن كاشاني، صندلي مديرعاملي اين بار هم به او برسد. اما يك امضا مشكل را حل كرد و حالا حاج حبيب سه‌ماه ديگر فرصت دارد تا به وضعيت باشگاه سر و ساماني بدهد. با فراهم شدن اين فرصت، بدون شك يكي از مهمترين دغدغه‌هاي كاشاني در پرسپوليس، مشخص كردن وضعيت مديريتي باشگاه بايد باشد و تشكيل دوباره هيات مديره.

اتفاقا برخلاف آن چيزي هم كه خود كاشاني ادعا كرده، رييس سازمان تربيت بدني اختيار انتخاب و معرفي اعضا در تركيب جديد هيات مديره پرسپوليس را به او تفويض كرده. كاشاني اما به نظر مي‌رسد براي اين كار عجله‌اي ندارد و حالا كه خودش اختيار تصميم‌گيري‌ها را به‌دست گرفته ترجيح مي‌دهد كار را طوري پيش ببرد كه حداقل اختيارهاي خودش محدود نشود و هيات مديره هم فعاليتش را زماني شروع كند كه مي‌خواهيم پا به فصل جديد بگذاريم. يعني كه تشكيل هيات مديره بماند براي روز مبادا. سه كانديداي مورد تاييد سعيدلو هم براي همين نامشان از جلسه يك هفته پيش بيرون نيامد.
البته تا اينجاي كار حضور مجيد فرخزادي، ايرج نديمي و حسين كلاني در هيات مديره حتمي شده و پرويز سروري، علي پروين، سعيد آذري و حتي خود حبيب كاشاني هم براي گرفتن دو صندلي باقي‌مانده شانس دارند ولي حضور اسماعيل كوثري، كيومرث هاشمي و فريدون معيني را بايد منتفي دانست. در ميان كانديداهاي حضور اما از نام حسين هدايتي هم نبايد غافل شد. كسي كه در تمام چند ماه اخير با سرپرست موقت پرسپوليس درگير بوده و حالا سعيدلو از مجيد فرخزادي خواسته كه آنها را با هم آشتي بدهد. آشتي‌اي كه شايد يكي از دلايلش بازگشت دوباره هدايتي به هيات مديره پرسپوليس است اما اين بار در مقام يك عضو معمولي و نه رييس. حضور خود كاشاني هم بسته به اتفاق‌هايي است كه در هفته‌هاي پيش‌رو رخ خواهد داد.

اينكه حكم سرپرستي كاشاني باز هم قابل تمديد است، خيال او را تا حدود زيادي راحت كرده اما تا قبل از گرفتن تصميم آخر، تكليف مديرعاملي او بايد مشخص شده باشد. اگر فرض را بر مديرعاملي حبيب كاشاني در فصل آينده بگذاريم آن وقت يكي از آن دو صندلي خالي هم مال او خواهد شد و ديگري براي حسين هدايتي مي‌ماند اما اگر غير از اين باشد باز بحث رياست مجمع باشگاه است كه مطرح مي‌شود. البته شنيده بوديم كه سعيدلو قصد ندارد با تفويض اين اختيار به كاشاني فاصله خود با پرسپوليس را بيشتر كند اما در صورت عملي نشدن مديرعاملي، اين تنها گزينه پيش‌روي حبيب كاشاني است براي ماندن در پرسپوليس. چرا كه هر اتفاقي هم بيفتد قرار نيست حاج حبيب از پرسپوليس دور شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)