مرجع خبری پرسپولیس: اشپیتیم همان بازیکنی بود که کرانچار می‌گفت به درد پرسپولیس نمی‌خورد و حالا همان بازیکن او را ماندگار کرد.

 

اشپیتیم آرفی اجازه نداد پروژه برکناری کرانچار همین امروز به سرانجام برسد. از زمانی که عادل فردوسی‌پور در برنامه 90 به دوستی شدید حبیب کاشانی با حمید استیلی اشاره کرد و گفت شما منتظر هستید دوست صمیمی خود را به تیم پرسپولیس بیاورید و حبیب کاشانی هم تایید کرد که به دنبال سرمربی ایرانی برای تیمش می‌گردد، کرانچار دانست که زمان اقامت او در ایران زیاد هم طولانی نخواهد بود.

 

کرانچار حتی فکر می‌کرد که بعد از بازی با پاس در تهران اخراج شود اما این اتفاق به لطف اشتباه تاثیرگذار سوشا مکانی دروازه‌بان پاس نیفتاد.

شاید این مربی کروات در قم هر احتمالی را برای خودش قطعی می‌دانست

، از برکناری بلافاصله بعد از بازی امروز تا قطع همکاری بعد از برگزاری کمیته فنی باشگاه. درست مانند اتفاقی که در ابتدای فصل افتاد ،  اما این اتفاق هم نیفتاد.

 

قبل از آنکه داور بازی به نشانه پایان نیمه اول در سوت خود بدمد، اشپیتیم آرفی گل مساوی بازی با صبا را زد تا این نتیجه تا دقیقه 90 بی‌تغییر بماند و پرسپولیس دست خالی از قم به تهران برنگردد. این گل باعث شد مدت حضور کرانچار در پرسپولیس برای روزهای دیگری هم تمدید شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)