مرجع خبری پرسپولیس: انتخاب یک پیشکسوت استقلالی‌ به عنوان مربی دروازه‌بان تیم پرسپولیس توسط علی دایی سرمربی جدید این تیم واکنش‌های متفاوتی را بین پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس برانگیخت.

بسیاری از پیشکسوتان پرسپولیس با انتخاب محمدعلی یحیوی به عنوان مربی دروازه‌بانان سرخپوشان پایتخت مخالفت کرده بودند و برخی با انجام مصاحبه رسما به حضور یک پیشکسوت استقلالی در پرسپولیس معترض شده بودند.


پس از اصرار علی دایی به حضور یحیوی در کادر فنی پرسپولیس و حضور او در اردوی سرخپوشان گویا حبیب کاشانی سرپرست باشگاه جلسه‌ای خصوصی با این مربی گذاشته و از او خواسته واکنشی به انتقادها و اظهارنظر پیشکسوتان پرسپولیس نشان ندهد و در مقام پاسخگویی به آنها برنیاید.

 

درخواست دایی از کاشانی: قرارداد آل اشپورت را با تولیدی من عوض کن

پس از مشخص شدن وضعیت کادر فنی پرسپولیس، در یکی دو روز اخیر شایعاتی پیرامون تغییر تولیدی پوشاک پرسپولیس و جایگزین شدن تولیدی دایی به جای تولیدی آل اشپورت به گوش می‌رسد.

براساس شنیده‌ها علی دایی سرمربی جدید سرخپوشان با حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس برای تغییر تولیدی طرف قرارداد باشگاه صحبت کرده و از او خواسته از تولیدات تولیدی علی دایی برای پوشاک و لوازم جانبی موردنیاز تیم استفاده کنند.

 

کاشانی در پاسخ به درخواست دایی به قرارداد یک‌ساله باشگاه با تولیدی آل اشپورت اشاره کرده و قطع همکاری با آن را تا پایان فصل امکان‌پذیر ندانسته است. با این حال شنیده‌ها حاکی از اصرار دایی برای تغییر تولیدی طرف قرارداد با پرسپولیس و جلب رضایت آنها برای عقد قرارداد با تولیدی دایی است.البته مسئولان پرسپولیس و دایی این خبر را هنوز تایید یا تکذیب نکرده اند و همه چیز در حد حرف و حدیث است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)