مرجع خبری پرسپولیس: مدير عامل سابق باشگاه ذوب آهن اصفهان شايعات اخير مبني بر احتمال حضورش در راس مديريت باشگاه پرسپوليس را رد كرد.


سعيد آذري روز دوشنبه گفت: تاكنون هيچ مذاكره اي با من براي حضور در باشگاه پرسپوليس نشده و معتقدم كاشاني بهترين گزينه براي هدايت اين باشگاه است.

وي افزود: سرپرست فعلي باشگاه پرسپوليس يكي از مديران سالم فوتبال ايران است و بايد از او به بهترين شكل حمايت كرد تا در اين باشگاه پرطرفدار موفق شود.


آذري گفت: تاكنون تغييرات بسيار خوبي از لحاظ فني در تيم پرسپوليس ايجاد شده و مطمئن هستم كه اين تيم در ادامه ليگ برتر موفق خواهد بود.

وي افزود: سازمان بازرسي كل كشور افرادي را دو شغله مي‌داند كه از صندوق دولت دو حقوق دريافت كنند و اگر كاشاني در ساعات خارج از ساعت اداري در كنار پرسپوليس باشد هيچ مشكلي از لحاظ قانوني وجود نخواهد داشت.


وي گفت: اگر پيشنهادي براي حضور در باشگاه پرسپوليس دريافت كنم آن را بررسي خواهم كرد، زيرا در طول دوران حضور پنج ساله ام در باشگاه ذوب آهن موفقيت‌ها بزرگي كسب كرده ام كه نبايد به آساني آن‌ها را زير سئوال ببرم.

 

گفتنی است سعید آذری مدعامل باشگاه ذوب آهن پس از نایب قهرمانی این تیم در لیگ هشتم به دلیل حمایت از یک جناح سیاسی توسط هیئت مدیره از کار خود برکنار شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)