مرجع خبری پرسپولیس : قرار بود امروز شلوغ‌ترين روز پرسپوليس باشد كه بود اما تنها كسي كه نيامد و كسي هم دليل نيامدنش را نمي‌دانست خود ميزبان، يعني كاشاني بود.

مدير روابط عمومي باشگاه از چرايي غيبت سرپرست براي‌مان مي‌گفت: «اصلا قرار نبوده حاج حبيب امروز بيايد. اينها هم كه آمدند با ما صحبت كردند و بعضي‌هاي‌شان با معاون حقوقي باشگاه.» … و البته مسوول سايت باشگاه با حرف‌هايش ادعاي قبلي را زير سوال برد: «قرار بود امروز جلسه باشد ولي خبر ندارم چرا كاشاني نيامده. شايد رفته شوراي شهر.» …
1) نماينده شهرداري اولين نفري بود كه وارد ساختمان باشگاه شد تا درباره همكاري با پرسپوليس و بحث اسپانسرينگ با كاشاني صحبت كند. البته به جاي كاشاني، مدير روابط عمومي باشگاه با نماينده شهرداري طرف صحبت شد و جلسه‌شان هم بيشتر از 20 دقيقه طول نكشيد.
2) درست ساعت 10 بود كه مجيد نائيني وارد باشگاه شد و در جلسه با عليپور، از كمبودهاي تيم اميد گفت و گزارش اين هفته‌اش را هم گذاشت و رفت.
3) مدير برنامه وسلي برزيليا هم آمد و يك راست رفت توي اتاق معاون حقوقي باشگاه. قرار شد شكري راهكارهاي باشگاه براي انتقال وسلي به تيم‌هاي ايراني را تا امروز آماده كند و البته آنرا همراه با پكيجي از فيلم بازي‌هاي اين برزيلي در پرسپوليس به مدير برنامه‌اش تحويل بدهد.


4) رضا چلنگر هم قراردادش پنج‌شنبه تمام شده اما هنوز دنبال حكم مديريت‌اش در روابط بين‌الملل باشگاه است و ديروز هم براي همين به باشگاه رفت.
5) حضور احمدرضا عابدزاده از همه غافلگيركننده‌تر بود. به ويژه كه او با چهره‌اي خندان پا به داخل ساختمان باشگاه گذاشت. او آمد و در ديدار با مدير مالي، پرونده‌اش را تكميل كرد و باز هم براي گرفتن پولش، وعده شنيد.
6) همه مانده بودند كه مسوول سابق روابط عمومي اينجا چه كاري مي‌تواند داشته باشد اما ترابي آمده بود تا مثل توليت درباره قرارداد همكاري با شركت «به‌گل» توضيح بدهد و اگر مدركي دارد ارائه كند.
7) مجتبي زارع تنها بازيكني بود كه ديروز در باشگاه آفتابي شد. او هم صحبتي كوتاه با مدير مالي انجام داد و بعد گفت كه چون محل تمرين را بلد نبوده آمده تا تداركاتچي‌ها همراهي‌اش كنند.
8) فوتسالي‌هاي پرسپوليس هم ديروز ميهمان باشگاه بودند كه در يك جلسه فوق‌العاده با مختاري به گفت‌وگو نشستند و بعد هم بي سر و صدا باشگاه را ترك كردند.
9) قرار بود مهم‌ترين جلسه امروز، با حضور دايي و يحيوي انجام شود كه نشد. البته قبلا به آنها اطلاع داده شد كه حبيب كاشاني نمي‌آيد و بهتر است آنها هم براي برگزاري جلسه، يك روز بيشتر صبر كنند. محمد خاكپور هم به همين خاطر قيد حضور در باشگاه را ز
د و تصميم گرفت منتظر تماس كاشاني بماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)