در تولد میثاق، حقیقی کادویش را پس گرفت!

مرجع خبری پرسپولیس: بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس از 24 ساعت قبل از دیدار مقابل ذوب آهن در ورزشگاه آزادی اردوی شبانه روزی خود را در هتل لاله تهران برگزار کرده اند.

 

محسن خليلي و سپهر حيدري كه در اردوي دو هفته اي تيم ملي فوتبال كشورمان به سر مي بردند، در تركيب 18 نفره پرسپوليسي ها و اردوي هتل لاله نيز حضور داشتند.

علي دايي، سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس و محمد علي يحيوي مربي دروازه بان ها، براي اولين بار در مراسم تدارك ديده شده در هتل لاله حضور يافتند و شاهد برنامه هاي پيش بيني شده براي ديدار با ذوب آهن بودند.

در مراسم هتل لاله كليپي از سوي روابط عمومي باشگاه تهيه شده بود كه براي بازيكنان و كادر فني تيم فوتبال پرسپوليس پخش شد. در اين كليپ 7 دقيقه اي كه با حال و هواي ايام محرم تهيه شده بود، به دو بازي آخر پرسپوليس و نيز تغييرات در كادر فني و حضور علي دايي به عنوان سرمربي، پرداخته شده بود.

عادل كلاه كج كه مدتي از تركيب پرسپوليسي ها دور شده بود نيز در اين اردو حضور داشت.

بعد از هر بازي مشاوران معتمد حبيب كاشاني و اعضاي كميته انضباطي باشگاه 3 بازيكن برتر را معرفي مي كنند تا پاداش ويژه اي به آنها پرداخت شود اما اين كميته براي بازي با صباي قم تنها يك بازيكن را معرفي كرد. به اين ترتيب اشپيتم آرفي به عنوان بهترين بازيكن پرسپوليس در بازي با صباي قم معرفي شد تا پاداش ويژه اي نصيب اش شود.

پنجشنبه شب به مناسبت تولد ميثاق معمارزاده كيكي تهيه شده بود و برنامه كوچكي كه براي تولد او ترتيب داده شده بود، پايان بخش برنامه پرسپوليسي ها بود.

 

جشن تولد میثاق معمارزاده که پس از صحبت های حبیب کاشانی برگزار شد علاوه بر ایجاد فضایی بانشاط یک حسن دیگر هم داشت و آن شوخی علیرضا حقیقی بارقیب خود بود· حقیقی تنها بازیکنی بود که به معمارزاده هدیه داد· آن هم یک گوشی موبایل گرانقیمت و با کیفیت اما در حالیکه میثاق در ذوق مرام علیرضا بود،حقیقی به لو گفت که ابن گوشی خودش است و میثاق باید پسش بدهد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)