کریم به مراسم انتخاب برترین های اخلاق رفته بود/هیچ قهری در کار نیست

مرجع خبری پرسپولیس: در شرایطی که سایت گل مدعی شده است کریم باقری با حبیب کاشانی و علی دایی به شدت دچار مشکل شده است، مسوولان باشگاه پرسپولیس این مساله را به شدت تکذیب کردندو و مدعی شدند غیبت کریمی با هماهنگی باشگاه صورت گرفته و این سایت به دنبال حاشیه‌سازی برای پرسپولیس است.


سایت گل صبح امروز با انتشار مطلبی در خصوص روابط حاکم میان حبیب کاشانی و کاپیتان پرسپولیس مدعی شد؛ کریم باقری با حبیب کاشانی به شدت دچار اختلاف سلیقه هستند و همین امر باعث شده مدیرعامل پرسپولیس از سرمربی پرسپولیس بخواهد قید استفاده از این بازیکن را بزند در حالی که منابع خبری صحت این خبر را مورد تائید قرار نمی‌دهند تا مشخص شود این سایت خبری تلاش می‌کند روابط ستارگان پرسپولیس با کادر فنی و مدیریتی این باشگاه را تخریب کند.


در این گزارش  آمده است:”عدم حضور کریم باقری در اردوی پرسپولیس شایعه دلخوری و قهر او را پررنگ‌تر می‌کند.

غیبت کریم باقری در محل اردو، شایعه قهر او را بیش از پیش بین بازیکنان پرسپولیس تقویت کرد. باقری که نشان داده که در صورت محرومیت یا مصدومیت‌ها نیز یک پای ثابت اردوهای داخلی و حتی شهرستان‌های تیمش است،‌ شب گذشته به هتل لاله نرفت تا شایعه دلخوری و قهر او دهان به دهان بین سرخپوشان نقل شود.”


نویسنده این گزارش در ادامه مطلب خود مدعی شده است:” منابع خبری سایت گل از درخواست حبیب کاشانی برای خداحافظی کریم باقری خبر می‌دهند. گویا سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس پس از انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی، از کریم باقری درخواست کرده تا همچون بزرگان فوتبال ایران و جهان، در اوج به دوران بازیگری‌اش پایان دهد. در همین ارتباط شنیده می‌شود اگر چه باقری در آن مقطع با این پیشنهاد مخالفت نکرده، اما در ادامه رگه‌هایی از مخالفت را بروز داده است.

 

غیبت در تمرینات چند روز اخیر و بخصوص تمرین روز قبل به رغم تأکید علی دایی مبنی بر حضور تمام مصدومان در تمرینات و عدم حضور در اردوی شب گذشته شواهدی است که شایعه دلخوری کریم باقری را از حبیب کاشانی تا حدی تأیید می‌کند.”

“علی دایی به واسطه غیبت تعدادی از بازیکنان در تمرینات به دلیل مصدومیت تأکید کرد که تمامی آنها باید در محل تمرین حاضر شوند. اما در تمرین دیروز در حالی که نفراتی چون مهدی شیری و مجتبی زارعی خود را به زمین شرکت واحد رساندند، کریم باقری همچنان غیبت داشت!”


ادعای این سایت در حالی مطرح می‌شود که منابع خبری موثق هرگز این اخبار را مورد تاوید قرار نمی‌دهند و انتشار این مطلب را در راستای تخریب باشگاه پرسپولیس قلمداد می کنند.


مقامات باشگاه پرسپولیس با تکذیب این خبر اعلام کردند؛ کریم باقری به دلیل حضور در مراسم برترین‌های اخلاق در ورزش ایران در مراسم هتل لاله حضور پیدا نکرد و این مساله پیش ز این به اطلاع حبیب کاشانی و علی دایی سرمربی تیم رسیده بود که هر دو این افراد با حضور کریم باقری در این مراسم موافقت کردند.


این برای نخستین بار نیست که سایت مذکور برای باشگاه پرسپولیس حاشیه‌سازی می‌کند، نویسندگان ایرانی این سایت که چندی پیش در یکی از روزنامه‌های ورزشی فعالیت می‌کردند پس از خروج از این روزنامه در  این سایت  مشغول به فعالیت شدند و در این مدت بارها با دروغ‌پردازی و انتشار اخبار بی‌پایه و اساس نقش عمده‌ای در فضاسازی کاذب در رسانه‌های گروهی ایفا کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)