مرجع خبری پرسپولیس : ديدار تيم‌هاي فولاد خوزستان و ملوان بندر انزلي با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

ديدار تيم‌هاي فولاد خوزستان و ملوان بندر انزلي كه در چارچوب هفته بيست‌وسوم ليگ برتر فوتبال از ساعت 15:15 و با حضور بيش از 2 هزار تماشاگر در ورزشگاه تختي اهواز آغاز شده بود كه اين ديدار در نهايت با نتيجه مساوي بدون گل به پايان رسيد.
سيامك سرلك در دقيقه 38 نيمه اول يك ضربه پنالتي را براي فولاد خوزستان هدر داد.
قضاوت اين ديدار به عهده عليرضا فغاني بود. وي در اين ديدار به غلامرضا رضايي از فولاد خوزستان و سيدجلال رافخايي و مهدي رحيم زاده از ملوان بندر انزلي كارت زرد نشان داد.

فولاد خوزستان با اين نتيجه 21 امتيازي شد و در رتبه شانزدهم جدول رده‌بندي قرار گرفت. ملوان نيز با 33 امتياز رتبه هشتم جدول رده‌بندي را به خود اختصاص داد.

تيم فوتبال پيكان قزوين با نتيجه يك بر صفر در ورزشگاه خانگي خود مغلوب استيل آذين شد.

اين ديدار از ساعت 15:15 در ورزشگاه شهيد رجايي قزوين و در حضور حدود 4 هزار تماشاگر برگزار شد.
مهدي محمدي در دقيقه 28 براي استيل آذين گلزني كرد.
در دقيقه 94 بازيكنان پيكان اعتقاد داشتند داور بايد يك ضربه پنالتي به سود آنها اعلام كند، تماشاگران قزويني نيز به همين دليل عليه داور و رئيس كميته داوران شعار دادند.داور حدود 8 دقيقه وقت اضافه گرفت.
محمود رفيعي داور مسابقه به سعيد دقيقي و سعيد لطفي از پيكان كارت زرد نشان داد.
پيكان و استيل آذين هر دو 33 امتيازي بودند و با اين پيروزي استيل آذين 36 امتيازي شد و به طور موقت به رده سوم جدول صعود كرد و بالاتر از پرسپوليس 34 امتيازي قرار گرفت. پرسپوليس فردا در بوشهر به ديدار شاهين مي‌رود. پيكان نيز به رده هفتم سقوط كرد.

ديدار تيم‌هاي استقلال و تراكتورسازي با تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد.

ديدار تيم هاي استقلال و تراكتورسازي از ساعت 15:15 در ورزشگاه آزادي با حضور بيش از 80 هزار تماشاگر آغاز شد.
بازي با هيجان خاصي آغاز شد و در همان بدو بازي توپي به تيرك دروازه استقلال برخورد كرد تا مسابقه از همان دقايق ابتدايي جذاب باشد.
پس از حملات گاه و بيگاه دو تيم در دقيقه 31 مهرداد پولادي با استفاده از ضربه ايستگاهي توانست دروازه استقلال را باز كند.
بعد از اين گل استقلالي ها به حملات خود افزودند تا سرانجام در دقيقه 41 فرهاد مجيدي توانست گل تساوي را به ثمر برساند.
بازي در نيمه دوم با همان شور و حال آغاز شد و اين تراكتوري ها بودند كه در دقيقه 49 بازي توسط مصطفي اكرامي به گل دوم رسيدند.
شاگردان صمد مرفاوي كه نمي خواستند بازنده اين بازي باشند، بر حملات خود افزودند و سرانجام در دقيقه 69 حنيف عمران زاده گل تساوي آبي پوشان را به ثمر رساند.
بعد از اين گل دو تيم تلاش هاي خود را براي تغيير نتيجه انجام دادند اما فايده اي نداشت.
قضاوت اين مسابقه بر عهده مسعود مرادي بود. وي از استقلال به پژمان منتظري و از تراكتورسازي به محمد نصرتي كارت زرد نشان داد.
استقلال با اين تساوي 34 و تراكتورسازي 33 امتيازي شدند.

تيم فوتبال صباي قم با نتيجه 2 بر صفر برابر استقلال اهواز به برتري رسيد.

اين ديدار از ساعت 15:15 در ورزشگاه يادگار امام قم و در حضور حدود هزار تماشاگر برگزار شد.
كلمنتينو در دقيقه 4 و رامين رضائيان در دقيقه 86 براي صبا گلزني كردند.
تورج حق وردي داور مسابقه به سهراب بختياري‌زاده از صبا كارت زرد نشان داد.
با اين برد صبا 31 امتيازي شد و استقلال اهواز 27 امتيازي باقي ماند.

تيم فوتبال مقاومت سپاسي برابر سايپا به تساوي بدون گل رسيد.

ديدار تيم‌هاي مقاومت سپاسي و سايپا در هفته بيست ‌و سوم ليگ برتر از ساعت 14:45 در حضور بيش از 4 هزار تماشاگر و در ورزشگاه حافظيه شيراز آغاز شد و در پايان نيز با تساوي بدون گل به اتمام رسيد.
در دقيقه 38 بازي تيم مقاومت سپاسي يك پنالتي به دست آورد، اما محسن نيساني نتوانست اين موقعيت را به گل تبديل كند و آن را به بيرون زد.
داور اين ديدار غلامرضا جباري بود. وي از تيم مقاومت سپاسي به ايمان موسوي، محمود محمدي، محمد‌صادق كرمي و از سايپا به سعيد يوسف زاده كارت زرد نشان داد.


ديدار تيم هاي پاس همدان و سپاهان با نتيجه يك بر يك به پايان رسيد.

ديدار تيم‌هاي پاس و سپاهان از هفته بيست و سوم ليگ برتر از ساعت 14:45 دقيقه امروز در ورزشگاه قدس همدان و با حضور بيش از 6 هزار تماشاگر همداني با قضاوت خداداد افشاريان برگزار شد كه در پايان صدرنشين ليگ برتر با نتيجه يك بر يك مقابل ميزبانش متوقف شد.
تك گل سپاهان در دقيقه 3 و پس از آنكه سوشا مكاني، دروازه‌بان پاس پنالتي هادي عقيلي را گرفت، توسط خود عقيلي در برگشت و با ضربه سر به ثمر رسيد.
در نيمه دوم و با فشارهاي هواداران همداني و همچنين با اخراج توره، مهاجم سپاهان در دقيقه 61 همداني‌ها فشار حملات خود را بيشتر كرده و در دقيقه 75 توسط همت عابدي‌نژاد گل مساوي را به ثمر رساندند تا 2 تيم با تساوي يك بر يك به كار خود پايان دهند.
در 5 دقيقه پاياني به دليل اينكه پاسي ها هر 3 تعويض خود را انجام داده بودند و خورج مصدوم شد، اين تيم هم با 10 نفر به كار خود پايان داد.
سپاهان پس از 7 برد پياپي، هفته گذشته مقابل فولاد به تساوي رسيد تا دومين تساوي متوالي خود را در همدان تجربه كند.
داور بازي در اين ديدار علاوه بر اخراج توره به جمشيديان و خيري از سپاهان و به مكاني و ميرقرباني از پاس كارت زرد نشان داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)