هواداران عزيز و دوست داشتني پرسپوليس  سلام عليكم

قلم قاصر و زبان الكن از ذكر خوبي ها و بزرگ منشي هاي شماست.

راستي چه بايد نوشت و چه كلامي بايد گفت اين همه صدق و صفاي شما را. حقيقت را بگوييد اين همه لطف و محبت و وفا را در كجا و كدام مكتب آموختيد ؟ در ايامي كه حادثه اي تلخ بر تيم محبوبتان عارض شد و نتيجه بازي را به تيم حريف واگذار كرد شما با شركت مسوولانه خود در نظر سنجي برنامه 90 چه جوانمردانه به كمك و همراهي مربيان و بازيكنان باشگاه آمديد. البته اين سابقه درخشان در پرونده غرور آفرين تك تك شما عزيزان از گذشته‌اي دور وجود دارد كه پرسپوليس را در هيچ شرايطي تنها نگذاشتيد.

حمايت هاي بي دريغ شما از تيم محبوبتان آنقدر زياد و با طراوت و با نشاط بوده است كه AFC  هم در چند ماه گذشته به اين امر، صحه گذاشته است.

اينجانب ضمن تواضع در مقابل بزرگواري هاي يكايك شما طرفداران فهيم در مورد نتيجه ضعيف و البته اتفاقي بازي آخر، صميمانه عذرخواهي مي كنم

و هم قسم با همه اركان باشگاه به سرمربي عزيز و كاربلد تيم،‌ مربيان و بازيكنان مسووليت پذير به شما قول مي دهم تا شرايط تيم را براي كسب نتايج مورد پسند و دلخواهتان به پيش ببريم و در اين راستا از خداوند تبارك و تعالي و اهل بيت عصمت و طهارت (عليهما السلام) خاضعانه و خالصانه مسئلت مي نمايم تا دگر بار ما را شرمنده شما ولي نعمتان و صاحبان اصلي باشگاه قرار ندهد.

خدايا چنان كن كه سر انجام كار        تو خوشنود باشي و ما رستگار

مخلص و ارادتمند شما

حبيب كاشاني

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)