مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسولیس عصر فردا برای ملاقات با رئیس سازمان تربیت بدنی راهی سئول شمالی خواهد شد تا پس از مدت‌ها سرانجام سرنوشت اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مشخص شود.

سایت باشگاه پرسپولیس با اعلام این خبر اعلام کرد؛ حبیب کاشانی عصر فردا در جلسه‌ای با دکتر علی سعیدلو، درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس بحث و تبادل نظر می‌کنند.

در ادامه این خبر آمده است:« ارایه گزارش مالی باشگاه و ارایه گزارش و تبادل نظر در خصوص دیگر مسایل مربوط به باشگاه، از دیگر دستور جلسات این ملاقات است.»

در شرایطی که سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اعلان کرده در این جلسه قرار است مسائل مالی و گزارش کار باشگاه پرسپولیس بررسی شود برخی محافل خبری اعلام کردند حبیب کاشانی قصد دارد در این جلسه در خصوص اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز با رئیس سازمان تربیت بدنی مذاکرات نهایی را انجام دهد و از رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس بحواهد هر چه سریع‌تر اسامی اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را اعلام کند تا وضعیت مدیریتی باشگاه روشن شود.

برخی اخبار غیر رسمی حکایت از این مساله دارد که پس از اظهارنظر مصطفی پور محمدی مبنی بر ممنوعیت فعالیت مدیران دوشغله در ورزش به ویژه در باشگاه‍‌های فوتبال حبیب کاشانی در نظر دارد برای خروج از فضای فعلی از رئیس سازمان تربیت بدنی بخواهد برای حل این مشکل موجود فرد دیگری را به عنوان مدیرعامل انتخاب کند تا باشگاه پرسپولیس از این بابت صدمه نبیند.
گفته می‌شود حبیب کاشانی قصد دارد مدیرعامل سابق ذوب‌آهن اصفهان را به عنوان گزینه جانشینی خود به رئیس سازمان تربیت بدنی معرفی کند تا پرسپولیس به شکل قانونی مدیرعامل داشته باشد اما نگاه سازمان تربیت بدنی خلاف این تفکر است.

رئیس سازمان تربیت بدنی هفته گذشته در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌های رسمی کشور از مدیریت حبیب کاشانی به شدت حمایت کرد و از سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نام برد تا گمانه‌زنی‌های محافل خبری کاملا از بین برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)