مرجع خبری پرسپولیس : به نظر می‌رسد پس از این که مدیران باشگاه استیل آذین تهران با قراردادی نجومی موفق شدند یکی دیگر از بازیکنان سال‌های دور پرسپولیس را به خدمت بگیرند، روابط حاکم بر مدیریت دو باشگاه استیل‌آذین و پرسپولیس به شدت تحت تاثیر این قرار گرفته به شکلی که مدیران باشگاه پرسپولیس با انتخاب گزینشی برخی سخنان مسوولان استیل‌اذین آنها را در برابر هواداران پرسپولیس قراردادند تا در این جدال مدیریتی هواداران پرسپولیس هم ورود کنند.

پس از آن که مدیران باشگاه پرسپولیس با جواب منفی کادر مدیریتی و فنی باشگاه استیل‌آذین برای به خدمت گرفتن علی کریمی در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر رو به رو شدند فضای روابط حاکم میان این دو مدیریت ورزشی به شدت تیره و تار شد به شکلی که مسوولان باشگاه استیل آذین با انتقاد تند از مدیریت باشگاه پرسپولیس انها را متهم به حاشیه‌سازی برای استیل‌آذین کردند و با مصاحبه‌های تند مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را مقصر اصلی این اتفاقات معرفی کردند.

پس از این اتفاق برخی محافل خبری اعلام کردند حبیب کاشانی به دلیل رفتارهای مالک باشگاه استیل‌آذین پس از حدایی از باشگاه پرسپولیس تلاش کرد شانس وی را برای حضور مجدد در ترکیب هیات مدیره به حداقل برساند و با طرح مسائل مختلف شانس وی را برای ورود به ترکیب هیات مدیره به کلی از بین ببرد تا فرد دیگری جایگزین حسین هدایتی شود.

مالک متمول باشگاه استیل‌آذین که تصور نمی‌کرد با چنین حرکتی رو به رو شود تلاش کرد شانس باشگاه پرسپولیس را برای جذب بازیکنان نامی به صفر برساند از این رو با ارائه پیشنهادهای نجومی به بازیکنانی نظیر علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا، علیرضا نیکبخت واحدی، فریدون زندی، امین شاپورزاده زمینه برای برای ناکامی باشگاه پرسپولیس در جذب ستاره‌های نام آشنا فراهم کرد.

پس از این حرکت استراتژیک از سوی مالک باشگاه استیل‌آذین مسوولان باشگاه پرسپولیس تلاش کردند فاز جدیدی از اقدامت ضد استیل‌آذینی خود را آغاز کنند، بر همین اساس سایت رسمی باشگاه پرسپولیس با انتخاب بخشی از سخنان مسوولان استیل‌آذین عملا مدیران این باشگاه را در برابر هواداران قرار دادند تا با استناد به واکنش هواداران در این خصوص زمینه حذف قطعی حسین هدایتی از حضور در ترکیب هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را به کلی فراهم کنند.

مسوولان باشگاه پرسپولیس که معتقد بودند حسین هدایتی تمام توان خود را برای راهیابی به ترکیب هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به کار می‌بندد تا دوباره بتواند با ورود به جمع هیات مدیره باشگاه پرسپولیس راه پیدا کند تا از کنار این حضور به فعالیت‌های اقتصادی خود جان تازه‌ای بخشد با انتشار نظرات خواداران خود روی خروجی سایت رسمی باشگاه پرسپولیس تلاش کردند فضا را به گونه‌ای فراهم آورند که هیچ کسی علاقه‌ای به حضور حسین هدایتی در باشگاه پرسپولیس ندارد.

نگاهی به نظرات هواداران باشگاه پرسپولیس این فرضیه را به اثبات می‌رسانند که مسولان باشگاه پرسپولیس در این مقطع جنگ را علنی کردند و شمشیرها را از رو بسته‌اند تا مالکان باشگاه استیل آذین احساس خطر کنند و از سیاست‌های ضد پرسپولیسی خود صرف نظر کنند.

در مقطع فعلی این گونه به نظر می‌رسد که حبیب کاشانی در این جدال چهره پیروز میدان لقب گرفته چرا که زمانی که لیست احتمالی هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس را مرور می‌کنیم نامی از مالک باشگاه استیل آذین نمی‌بینیم و به جای نام او نام‌های دیگری چون علی پروین، حسین کلانی را مشاهد می‌کنیم.

هرچند که برخی محافل خبری صبح امروز اعلام کردند علی رغم تلاش حبیب کاشانی برای خارج کردن نام حسین هدایتی از لیست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نام مالک استیل آذین در جمع اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس وجود دارد و این حبیب کاشانی سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس است که به دلیل مشکل دو شغله بودن فرصت حضور در هیات مدیره پرسپولیس را از دست داده است.

هنوز خبر موثقی در خصوص این گمانه‌زنی‌ها منتشر نشده اما نکته‌ای که به هیچ وجه نمی‌توان منکر آن شد این واقعیت است که حبیب کاشانی و حسین هدایتی جدالی عجیب برای حذف یکدیگر آغاز کرده اند که بدون تردید این جدال با حذف یکی از این دو چهره ورزشی به پایان خواهد رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)