مرجع خبری پرسپولیس : به گفته نزديکان کاشاني، سرپرست موقت پرسپوليس قول داده تا رضايت اعضاي جديد هيئت مديره را براي مدير‌عاملي سعيد آذري بگيرد

چارت مديريتي پرسپوليس، همان پازل ناقصي است که از ماه‌ها قبل تکه اصلي خود را گم کرده. اين تکه در‌اختيار علي سعيدلو رئيس سازمان تربيت‌بدني است که انگار دوست ندارد آن را رو کند. اين پازل، تا زماني‌که تکه آخرش را پيدا نکند، همچنان ناقص باقي خواهد ماند.

پيش از اين قرار بود بعد از داربي، اعضاي هيئت‌مديره پرسپوليس از سوي سازمان تربيت‌بدني اعلام شوند تا علي سعيدلو سرانجام بعد از ماه‌ها، تکه آخر پازل را از جيبش خارج کند. اما بعد از گذشت نزديک به يک هفته از اين بازي، هنوز هيئت مديره پرسپوليس در ابهام قرار دارد. گمانه‌زني‌‌‌ها در اين زمينه همچنان ادامه دارد و برخي از مقام‌هاي نزديک به سازمان و پرسپوليس، از آخرين تلاش‌هاي علي سعيدلو خبر مي‌دهند.

گفته مي‌شود يکي از دلايل اصلي تعلل سازمان، دعواي حبيب کاشاني و حسين هدايتي مرد مولتي ميلياردر فوتبال است. 2 هفته قبل منابع آگاه در سازمان تربيت‌بدني تأييد کردند، علي سعيدلو از مجيد فرخزادي يکي از اعضاي قطعي هيئت مديره جديد خواسته تا زمينه آشتي اين 2 را فراهم سازد. ديروز برخي از سايت‌ها خبر آشتي هدايتي و کاشاني را مخابره کردند تا آخرين گره هيئت‌مديره پرسپوليس باز شود. يک مقام نزديک به سازمان و پرسپوليس در اين باره مي‌گويد:

«سعيدلو شديدا اصرار داشت تا کاشاني و هدايتي آشتي کنند تا بتواند از هر 2 در هيئت‌مديره پرسپوليس استفاده کند.» با اين پيش‌زمينه، 3 عضو هيئت‌مديره پرسپوليس به‌طور قطعي انتخاب شده‌اند. مجيد فرخزادي، حبيب کاشاني و حسين هدايتي 3 عضو از 5 عضو نهايي هستند. سازمان تربيت‌بدني يکي از پيشکسوتان پرسپوليس را در کنار اين ترکيب قرار مي‌دهد. در‌حال حاضر علي پروين شانس اول است و بعيد به‌نظر مي‌رسد انتخاب سعيدلو کسي غير از او باشد. اما مهم‌ترين عنصري که رئيس سازمان روي آن تأکيد دارد، حضور يک مشاور عالي رتبه اقتصادي است. کسي‌که بتواند راه‌هاي درآمدزايي را مقابل اين باشگاه پرخرج قرار دهد.

در‌حال حاضر نام ايرج نديمي مشاور پارلماني رئيس جمهور و نايب رئيس سابق کميسيون اقتصادي مجلس به عنوان اين فرد مطرح شده و به نظر نمي‌رسد اعضاي هيئت مديره پرسپوليس خارج از اين نام‌ها باشد. گفته مي‌شود علي سعيدلو حتي چارت مديريتي را به طور کامل مشخص کرده که بر اين اساس حبيب کاشاني رئيس مجمع باشگاه خواهد شد. پست رياست هيئت‌مديره هم به فردي جز هدايتي نخواهد رسيد. اما در اين ميان تکليف مدير عامل چه خواهد شد؟ يکي از نزديکان کاشاني مي‌گويد: «او دارد اعضاي هيئت مديره را راضي مي‌کند تا به سعيد آذري براي پست مديريت رأي دهند.»

حدود يک ماه قبل نام مدير عامل طرد شده باشگاه ذوب‌آهن به عنوان کانديداي اصلي مديريت پرسپوليس معرفي شد اما اين قضيه مسکوت باقي ماند تا اين‌که در روزهاي اخير دور جديد مذاکره‌ها با او آغاز شد. آن فرد نزديک به کاشاني ادامه مي‌دهد: «آذري از نظر سازمان تربيت بدني مشکلي داشت که سرپرست موقت پرسپوليس قول داد آن را حل کند و زمينه را براي حضورش در باشگاه فراهم کند.» در‌حال حاضر کاشاني اين فرآيند را تا مراحل نهايي طي کرده و در چند روز آينده اخبار تازه‌تري درباره مديريت پرسپوليس اعلام خواهد شد. آذري که تمايلي ندارد در اين باره اطلاعاتي بدهد، مي‌گويد:

«من هم از طريق رسانه‌ها و برخي دوستان مطبوعاتي‌ام اين خبرها را مي‌شنوم. باور کنيد هيچ مذاکره‌اي با من صورت نگرفته و من از خبر حضورم در پرسپوليس بي‌اطلاع هستم.» او اضافه مي‌کند: «اگر پيشنهاد بدهند اين عجيب نيست که من به آن فکر کنم. به هرحال هر پيشنهادي قابل بررسي است و اگر مذاکره‌اي با من انجام دهند به طور حتم روي آن فکر خواهم کرد.»

او در حالي مذاکره با سازمان و کاشاني را رد مي‌کند که مقام‌هاي آگاه اين مذاکره‌ها را تأييد کرده‌اند. حالا به نظر مي‌رسد بازي پرسپوليس و سازمان براي چينش چارت مديريتي سرخ‌ها به آخرين ساعات خود نزديک مي‌شود و سرانجام پس از چند ماه گمانه‌زني همين روزها مشخص خواهد شد. تنها لازم است علي سعيدلو آخرين تکه پازل را از جيبش خارج کند…

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)