مرجع خبری پرسپولیس : با توجه به اینکه هفت بازی در پیش رو داریم در لیگ نیز همچنان مدعی قهرمانی خواهیم بود، حتی در جام حذفی و مسابقات لیگ قهرمانان نیز این شانس را داریم که به عنوان قهرمانی دست یابیم. امیدوارم با فعل و انفعالاتی که در طول این مدت صورت می پذیرد شانس ما نیز برای قهرمانی زیاد شود.

 

صمد مرفاوي در نشست خبري پس از بازي تيم‌هاي فوتبال استقلال تهران و مس كرمان اظهار كرد: بازي خوبي بود. استقلال نيمه اول را خوب شروع كرد و به دو گل هم رسيد. ما موقعيت‌هاي گلزني ديگري هم داشتيم كه مي‌توانستيم تفاضل گل را بيشتر كنيم اما متاسفانه از دست رفت. در نيمه دوم تيم مس هم با توجه به اينكه جايگاهي در جدول دارد و ما پيش‌بيني آن را مي‌كرديم هجومي‌تر بازي كرد قبلا هم گفته بودم مس براي هر حريفي خطرناك خواهد بود. در اين نيمه هم چندين فرصت گلزني داشتيم اما از دست رفت. در مجموع از شرايط تيم راضي هستم و از بازيكنان تشكر مي‌كنم.

وي افزود: اين پيروزي سه امتيازي براي ما ارزش زيادي داشت چرا كه با روحيه بسيار خوبي به ديدار تيم الاهلي جده مي‌رويم. ما پس از بازي در جام حذفي، دو روز به بازيكنان استراحت داديم و بعد از آن تمرينات را با هدف بازي با دو تيم مس و الاهلي برنامه‌ريزي كرديم. اميدوارم بتوانيم نماينده شايسته‌اي براي فوتبال ايران در ليگ قهرمانان آسيا باشيم.

مرفاوي در ارزيابي‌اش از تيم الاهلي جده گفت:


چند فيلم بازي آنها را تهيه كرده و نوع بازي‌شان را آناليز كرديم. آنها تقريبا به سبك تيم الاتحاد عربستان بازي مي‌كنند كه سال پيش دو بار با آن تيم بازي كرديم. چندين بازيكن خوب و سرشناسي هم دارند ضمن اينكه بازي يكي دو روز ديگر آنها در فينال جام حذفي عربستان مي‌تواند شناخت بيشتري از اين تيم به ما دهد. تنها تفاوتي كه اين تيم نسبت به الاتحاد دارد متمايز بودن بازيكنانش است. اميدوارم بتوانيم سربلند از اين مسابقه خارج شويم.

مرفاوي گفت: به دليل محدوديت‌هاي پروازي با دو پرواز عازم عربستان خواهيم شد و در آنجا تا پيش مسابقه سه جلسه تمريني خواهيم داشت. سعي كرديم بازيكنان را با نحوه قضاوت داوران در ليگ قهرمانان آسيا هم آشنا كنيم گرچه ما نمي‌توانيم اظهار نظر خاصي در اين باره داشته باشيم.

مرفاوي هم‌چنين گفت: استقلال در سه جام پيش رو به دنبال موفقيت است و از اين حيث هر سه جام برايش اولويت بوده و يكي نسبت به ديگري اهميت بيشتري ندارد. ما طوري برنامه ريزي كرديم كه در هر سه جام موفق باشيم ضمن اينكه با توجه به نتايج به دست آمده در مسابقه‌هاي ليگ استقلال هنوز شانس قهرماني را از دست نداده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)