مرجع خبری پرسپولیس : میزبانی خوب سایپایی ها در بازی این تیم مقابل تراکتورسازی تبریز با تمام حاشیه هایی که داشت باعث شد تا نارنجی پوشان به میزبانی از استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه انقلاب کرج نزدیک شوند.


برگزاری دیدار تیم های سایپا و تراکتورسازی در ورزشگاه انقلاب کرج زمینه ای بود برای میزبانی نارنجی پوشان از استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه خانگی خودشان. سایپا مانند بقیه تیم های تهرانی بازیهایش مقابل سرخابی های پایتخت را در ورزشگاه آزادی برگزار می کند و یکی از دلایل اصلی این مساله مخالفت شورای تامین کرج با برگزاری این بازی در ورزشگاه خانگی سایپا است.

اما در جلسه ای که پیش از بازی دو تیم سایپا و تراکتورسازی در شورای تامین برگزار شد این قضیه عنوان شد که اگر مسولان برگزاری بازی بتوانند به خوبی از عهده انجام وظایفشان بربیایند و مشکلی دراین بازی بوجود نیاید برگزاری بازی های استقلال و پرسپولیس دراین ورزشگاه هم مجددا بررسی خواهد شد.

با توجه به اینکه این دیدار با تمام مشکلات و حاشیه هایش به خوبی برگزار شد نمره مثبتی برای هیات فوتبال کرج به ثبت خواهد رسید که مطمئنا زمینه ساز میزبانی سایپا مقابل سرخابی ها خواهد بود. البته این در حالی است که سایپا با این شرایط در لیگ برتر بماند!

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)