مرجع خبری پرسپولیس: حمید علی‌عسگر بازیکن جوان پرسپولیس و حسین بادامکی هافبک باتجربه این تیم،شایدفصل آینده در لیگ امارات بازی ‌کنند.

ظاهرا فیلم بازی چند بازیکن پرسپولیس از جمله بادامکی و علی عسگری به چند باشگاه اماراتی ارسال شده و اماراتی‌ها قصد دارند برای انجام مذاکره نمایندگان‌شان را به تهران بفرستند.

 

البته هر دو بازیکن پرسپولیس در پایان فصل بازیکن آزاد هستند و خودشان برای حضور در لیگ امارات ابراز تمایل کرده‌اند و احتمال دارد زمینه انتقال آنها به این شیخ‌نشین فراهم شود. گفته می‌شود در جریان انتقال محمد نصرتی مدافع ملی‌پوش تراکتورسازی تبریز هم نام چند مدافع پرسپولیس مطرح بوده که باشگاه با انتقال‌شان به لیگ امارات مخالفت کرده است.

 

روز ناموفق رضایی و میداوودی در لیگ برتر

در حالی که گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای از حضور قطعی غلامرضا رضایی و میلاد میداودی در پرسپولیس خبر می‌دهند این دو مهاجم روز قبل نتوانسته‌اند عملکرد مناسبی را مقابل تیم‌های مطرح پایتخت ارائه بدهند.

اهالی فوتبال غلامرضا رضایی را اولین خرید حبیب کاشانی برای فصل آینده قلمداد می‌کنند. این مهاجم سرعتی که چند ماه پیش تلاش زیادی کرد در پی مذاکره با حبیب کاشانی به پرسپولیس ملحق شود به خاطر پر بودن لیست این تیم مجبور به حضور در تیم فولاد شد.

 

اما در همان مذاکرات کاشانی او را اولین خرید پرسپولیس تلقی کرد و رضایی نیز وعده داد در ابتدای لیگ دهم به این تیم ملحق شود. با تمام این اوصاف غلامرضا رضایی در بازی دیروز عملکرد ضعیفی داشت و نتوانست مقابل دو مدافع مرکزی پرسپولیس(به خصوص شیث رضایی) عملکرد قابل قبولی داشته باشد و برای خودش و فولاد ایجاد موقعیت کند.

از سوی دیگر میلاد میداودی نیز چنین شرایطی را تجربه کرد. میداودی که زمزمه‌های زیادی مبنی بر مذاکره و توافق با پرسپولیسی ها برای حضورش در پرسپولیس به گوش می‌رسد روز قبل مقابل خط دفاعی استقلال کاری از پیش نبرد و مغلوب مدافعان آبی پوش تهرانی به خصوص منتظری و صادقی شد.حال باید منتظر بود و دید با توجه به عملکرد ضعیف مهاجمان مورد نظر کاشانی و عبدی آیا دایی تمایلی برای جذب آنها خواهد داشت یا نه؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)