زير پيراهن ملوان، پيراهن قرمز مى پوشم

مرجع خبری پرسپولیس : مهرداد اولادى مهاجم تيم فوتبال ملوان گفت: بازى مقابل پرسپوليس براى من سخت است اما من در حال حاضر بازيكن ملوان به شمار مى روم و تمام تلاشم را مى كنم تا مقابل پرسپوليس برنده شويم.

•بازى با ابومسلم چطور بود؟

– در بازى ابومسلم بازيكنان ما خوب كار كردند. باتوجه به اينكه زمين مساعد نبود آنها از موقعيت هايى كه داشتند نهايت استفاده را كردند و توانستند به هر ۳ امتياز بازى دست پيدا كنند اما اين باخت چيزى از ارزشهاى بازيكنان ما كم نمى كند.

 

•شما هم با گلزنى هايى كه در بدو ورودتان به ملوان داشتيد سطح توقعات را بالا برديد. چرا در چند بازى اخير گلزنى نكرديد؟

– در اين بازى گلزنى بسيار مشكل بود بنابراين زياد به سمت دروازه آنها حمله نكرديم. من هم بد كار نكردم اما كمى عقب كشيده بودم بنابراين گلزنى در اين ديدار برايم سخت شده بود.

 

• به بازى با تيم سابقت يعنى پرسپوليس رسيدى، در مورد بازى صحبت كن؟

– همان طور كه همه مى دانيد چند سالى در پرسپوليس بودم. چند سالى كه واقعا هيچ وقت فراموش نمى كنم. من پرسپوليس را قلبا دوست دارم و تا به حال روبروى اين تيم بازى نكردم. اين هفته براى اولين بار است كه مى خواهم مقابل تيم محبوبم بازى كنم. مى دانم بازى جالبى خواهد شد در حال حاضر زمين انزلى وضعيت مساعدى دارد و اطمينان دارم كه بازى جذابى را از هر ۲ تيم شاهد خواهيم بود.

•از اينكه مى خواهى مقابل تيم سابقت بازى كنى چه احساسى دارى؟

– طبعا كمى سخت است اما من در حال حاضر پيراهن تيم ملوان را بر تن كردم و نسبت به اين تيم تعصب دارم. بايد به قراردادى كه با اين تيم بستم متعهد باشم. در بازى با پرسپوليس با تمام وجودم براى ملوان بازى خواهم كرد و همه تلاشم را مى كنم تا مهره كارسازى براى تيمم باشم اما از طرفى پرسپوليس را دوست دارم و بى شك مقابل تيم محبوبم بازى كردن بسيار سخت است.

•در اكثر بازيهاى ملوان هميشه زير پيراهن اين تيم پيراهن قرمز مى پوشى آيا در اين بازى هم پيراهن قرمزت را بر تن مى كنى؟

– من در همه بازيهاى ملوان اين پيراهن قرمز را پوشيدم و در اين بازى هم حتما پيراهن قرمزم را بر تن خواهم كرد.

•اگر موفق به گلزنى شوى آيا خوشحالى مى كنى؟

– اگر گلزنى كنم يك خوشحالى جديد انجام مى دهم. در اين بازى منتظر خوشحالى جديدم باشيد.

•پرسپوليس در ۷ بازى گذشته برنده بوده، فكر نمى كنى پيروزى مقابل اين تيم تحول يافته كمى سخت باشد؟

– پرسپوليس بازيكنان بسيار خوب و بزرگى دارد. همانطور كه شما هم اشاره داشتيد با آمدن دايى به پرسپوليس اين تيم بسيار متحول شده اما ما هم حريف آسانى براى پرسپوليس نيستيم.

•به بازگشت به پرسپوليس فكر مى كنى؟

– فعلا كه بازيكن ملوان هستم و بايد منتظر بمانم تا خدمتم تمام شود و بعد در اين مورد تصميم بگيرم. قبل از اينكه به ايران بيايم گفته بودم فقط در ايران براى پرسپوليس بازى مى كنم اما به علت گذراندن خدمت سربازى ام به ملوان آمدم. وقتى قراردادم و خدمتم در ملوان پايان يافت در مورد اين موضوع فكر مى كنم.

•و پيش بينى در مورد قهرمانى پرسپوليس؟

– در حال حاضر پرسپوليس با سپاهان ۷ امتياز فاصله دارد و فكر مى كنم آخرين بازى اين تيم مقابل سپاهان است. اين تفاوت امتيازات باعث شده كه ليگ جذاب تر شود و من فكر مى كنم جبران اين فاصله امتيازى دست يافتنى باشد. به نظر من پرسپوليس و استقلال جزو مدعيان قهرمانى هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)