كفاشيان در خصوص رفتن من از تيم‌ملي تصميم‌گيرنده نبود

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس با اشاره به رده‌بندي فدراسيون آمار و تاريخ فوتبال گفت: ما بهترين تيم ايران و آسيا هستيم و همين موضوع كارمان را دشوارتر مي‌كند.

علي دايي درباره ديدار روز جمعه مقابل ملوان عنوان كرد: هميشه بازي در انزلي سخت بوده و من اين تجربه را دارم. آنها تيم خوب و يكدستي هستند و هواداران پرشوري دارند. درست است در هفته‌هاي اخير نتايج خوبي نگرفته‌اند، اما احترام خاصي براي ملوان و هواداران آن قائليم.

وي اظهار داشت: ملوان جزء تيم‌هايي است كه در خانه خوب بازي مي‌كند، اما ما تنها يك هدف داريم و آن هم پيروزي و كسب 3 امتياز در اين ديدار است. بازي‌هاي اين تيم را به خوبي آناليز كرديم و نقاط ضعف و قوت آنها را به خوبي مي‌شناسيم و از تاكتيك‌هاي ملوان براي مقابله با خودمان آگاهيم.

دايي درباره حضور پژمان نوري و مهرداد اولادي در تركيب ملوان تصريح كرد:

اين دو بازيكن از بهترين‌هاي ايران هستند. براي مهار اين دو بازيكن برنامه داريم. مدافعان ما در هفته‌هاي اخير عملكرد خوبي داشته‌اند و مي‌توانند اولادي را به خوبي در اين ديدار مهار كنند. جنگ هافبك‌ها در اين ديدار مي‌تواند سرنوشت ساز باشد. البته نوري مصدوم بود و نمي‌دانم به اين ديدار مي‌رسد يا نه، اما ما كار خودمان را مي‌كنيم و به اين موضوع كاري نداريم.

وي درباره رده‌بندي فدراسيون آمار و تاريخ جهان و اينكه پرسپوليس بهترين تيم ايران شده  گفت: غير از اين هم نمي‌تواند باشد. در ايران و آسيا بهترين تيم هستيم. تيمي كه به عنوان بهترين تيم ايران انتخاب مي‌شود بايد اين موضوع را در زمين مسابقه هم ثابت كند. با توجه به اين انتخاب مسئوليت بازيكنان سنگين‌تر شده است.

دايي درباره شايعات مطرح شده مبني بر حضور برادرش در تيم‌هاي پايه‌اي ملي به عنوان دستيار اظهار داشت: از اين موضوع خبر ندارم و بعيد مي‌دانم اين خبر درست باشد. از نوشته برخي روزنامه‌ها در اين باره تعجب مي‌كنم.

سرمربي سابق تيم ملي درباره صحبت‌هاي رئيس فدراسيون فوتبال مبني بر مخالفت با جدايي وي از تيم ملي گفت: كاري با صحبت‌هاي كفاشيان ندارم. خدا را شكر از زماني كه از تيم ملي رفتم راحت‌تر شده‌ام. به اين حرف‌ها فكر نمي‌كنم. بارها گفتم و بازهم مي‌گويم كفاشيان در خصوص رفتن من از تيم ملي تصميم گيرنده نبود. حالا هم مي‌گويد از رفتن من از تيم ملي ناراحت است.

وي يادآور شد: ساعت 10:30 صبح خبر بركناري من روي سايت‌هاي خبري آمد و بعدازظهر تازه جلسه كميته فني برگزار شد. بعضي‌ها ابتدا اين خبر را تكذيب كردند، اما بهتر است به آرشيو مطالب نگاه كنند. اين موضوع براي من تمام شد و به تاريخ پيوست. من كارم را انجام مي‌دهم و ديگر نمي‌خواهم راجع به اين مسائل صحبت كنم.

دايي در پاسخ به اين سئوالی كه قبل از حضورش در پرسپوليس برخي بازيكنان حرف‌هاي داخل تيم را به بيرون منتقل مي‌كردند، عنوان كرد: بازيكنان بايد بدانند پرسپوليس مثل خانواده‌شان است و حتي زماني بيشتر از خانواده را در تيم سپري مي‌كنند، پس بايد حرمت خانواده را نگه داريم. صحبت‌هاي داخل خانواده نبايد به بيرون درز پيدا كند و بايد داخل خانواده بماند. خوشبختانه تمام بازيكنان اين موضوع را مي‌دانند و بايد به اين باور برسند كه پرسپوليس خانه‌شان است و از اين كار خودداري كنند. اگر حرف و حديثي در خانه وجود دارد بايد در داخل خانه بماند تا بتوانيم در ادامه ليگ و جام حذفي به هدفمان برسيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)