بهترين بازي‌ام را برابر فولاد انجام دادم.

مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: امتياز بازي با ملوان بسيار ارزشمند است و اميدوارم اسير حادثه‌ها نشويم.

عادل كلاه‌كج درباره ديدار هفته گذشته مقابل فولاد خوزستان و برتري برابر اين تيم، اظهار داشت: بهترين بازي خود را برابر اين تيم انجام دادم. معتقدم مقابل فولاد تمام بازيكنان خوب بازي كردند و توانستيم اين نتيجه را كسب كنيم.
هافبك تيم فوتبال پرسپوليس عنوان كرد: روند خوبي را در پيش گرفته‌ايم كه اميدوارم تداوم داشته باشد. در ديدار برابر ملوان هم براي كسب 3 امتياز به ميدان مي‌رويم. 7 ديدار را تاكنون با پيروزي پشت سر گذاشته‌ايم و تا قبل از سال جديد هم 2 بازي پيش‌رو داريم كه اميدوارم با برتري در آنها، با خوشحالي به تعطيلات برويم.

كلاه‌كج درباره بازي هفته آينده برابر ملوان گفت:
ملوان تيم خوبي است و بازيكنان اين تيم حدود 4 يا 5 سال است كه با هم بازي مي‌كنند؛ اما اين موضوع باعث نمي‌شود از اين تيم بترسيم. پرسپوليس در شرايط كنوني بسيار آماده است و با تلاشي كه انجام مي‌دهد، قصد دارد به قهرماني برسد.
هافبك پرسپوليس تاكيد كرد: تمام بازيكنان مي‌خواهند به قهرماني برسند و مي‌دانند نبايد اشتباه كنند. امتياز بازي با ملوان بسيار ارزشمند است. اميدوارم در اين ديدار اسير حادثه‌ها نشويم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)