پرسپولیس قهرمان لیگ و جام حذفی می شود.

مرجع خبری پرسپولیس : مجتبى زارعى معتقد است مربى كه مى بازد براى اينكه باخت را گردن نگيرد، توجيه مى كند. او در مورد حرف هاى مجيد جلالى بعد از باخت به پرسپوليس حرف هاى جالبى زد كه خواندن آن خالى از لطف نيست.

 

• بازى با فولاد چطور بود؟

– خدا را شكر كه برديم. خدا كمك كرد و ۳ امتياز بازى را گرفتيم تا به پيشواز بازى با ملوان برويم. با يك بازى منطقى فولاد را برديم و روند پيروزى هاى پرسپوليس را ادامه داديم.

 

• فولاد در اين بازى چگونه بود؟

– فولاد تيم خوبى است و بازيكنان خوبى دارد اما ما بهتر بازى كرديم و نتيجه گرفتيم. در نيمه اول آنها فشار آوردند اما ما بازى را اداره كرديم و با يك بازى تاكتيكى كه از قبل هم روى آن تمرين كرده بوديم، نتيجه گرفتيم. خودم هم مى توانستم گل بزنم اما شرمنده هواداران شدم. دوست داشتم در زمين تاثيرگذار باشم. در نيمه دوم به گل رسيديم و بازى را برديم. در واقع آقاى دايى نيمه مربيان را برد هر چند كه جلالى تيم خوبى ساخته اما باخت و به تيمى كه مى بازد، امتياز نمى دهند.

 

• مجيد جلالى بعد از بازى گفت كه پرسپوليس بدون موقعيت داشتن ۳ امتياز بازى را گرفت. در اين مورد چه صحبتى دارى؟

– نه ، موقعيت به چه مى گويند؟ خود من يك گل صد در صد را نزدم. اين بى انصافى است. اگر جلالى چنين حرفى زده، واقعاً نمى دانم چه بگويم. واقعاً چيزى نمى توانم بگويم.

 

• فكر نمى كنى جلالى با اين حرف مى خواست باخت تيمش را توجيه كند؟

– آقاى جلالى مربى خوبى است اما تيمى كه مى بازد، يك توجيهى مى آورد تا باخت را گردن نگيرد. آدمها بايد شهامت باخت را داشته باشند. درست است مربيان به فكر پيروزى هستند اما بايد بدانند كه باخت هم در بازى هست. ما ۷ برد پشت سر هم داشتيم كه فكر نكنم بى خود به دست آمده باشد. همه بچه ها زحمت مى كشند تا پرسپوليس را به جايگاه واقعى اش برسانند.

 

• جايگاه واقعى پرسپوليس كجاست؟

– قهرمانى، اگر اوايل فصل يك مقدار خوب نتيجه مى گرفتيم، الان صدرنشين بوديم. اگر آقاى دايى زودتر آمده بود، الان با چندين امتياز اختلاف صدرنشين بوديم. كرانچار در ۵ ۶، بازى شيث را بازى نمى داد و محسن خليلى را هم در زمين نمى گذاشت و تركيب ثابتى هم نداشتيم و به مشكل خورديم و امتيازات زيادى داديم اما پرسپوليس قهرمان مى شود. با لغزش سپاهان جاى آنها را مى گيريم . در ضمن قهرمان جام حذفى هم مى شويم.

 

• تساوى سپاهان مقابل تراكتورسازى چقدر به شما انگيزه داده است؟

– از اينكه سپاهان امتياز مى دهد، خوشحال مى شويم اما بايد امتيازات خودمان را جمع كنيم. مطمئن هستيم باز هم سپاهان امتياز مى دهد و ما بالا مى آييم.

 

• در رابطه با بازى مقابل ملوان چه نظرى دارى؟

– مى رويم با يك بازى خوب، منطقى و تاكتيكى بازى را ببريم. كار سختى است اما پرسپوليس جز بردن راهى ندارد. چيزى جز پيروزى در مغزمان نيست و چيزى هم جز پيروزى ما را راضى نمى كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)