مرجع خبری پرسپولیس : اگر مصاحبه کفاشیان را با رسانه‌مورد علاقه‌اش با ظرافت خاصی آنالیز کنیم، در می‌یابیم که وی هیچ تمایلی به ادامه فعالیت سرمربی تیم ملی در راس فوتبال ملی ایران ندارد.

علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال صبح دیروز درگفت و گو با رسانه مورد علاقه‌اش اعلام کرد: قصد دارد برای موفقیت فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی 2014 سرمربی خارجی برای تیم ملی استخدام کند تا از این راه بتواند موفقیت را در جام جهانی بعدی تضمین کند. وی برای اینکه در فضای کنونی دست حمایتی خود را از سر افشین قطبی برندارد مدعی شد از سرمربی کنونی تیم ملی فعلاً بدون قید و شرط حمایت خواهد کرد اما برای آینده قصد داریم سرمربی خارجی استخدام کنیم.

به گفته علی کفاشیان دارای نکات بسیار زیادی است که می‌توان در خصوص آن ده‌ها صفحه مطلب نوشت اما برای اینکه در این باره دچار زیاده‌گویی نشویم تنها به ذکر یک نکته در این خصوص بسنده می‌کنیم تا مشخص شود رئیس خوش خنده فوتبال ایران در مقطع کنونی چه برنامه‌هایی در سر دارد تا فوتبال ایران از این شرایط خارج شود تا به واسطه آن وی به مدیریت خود در فدراسیون فوتبال بدون نقدهای کشنده ادامه دهد.

علی کفاشیان این روزها اصلاً از نقدهای روزنامه‌ها و انتقادهای سرسام‌آور رسانه‌های گروهی رضایت ندارد. از این رو تلاش می‌کند با چرخشی 180 درجه‌ای خود را با منتقدان و کارشناسان همراه کند تا شاید نقد کمتری را تحمل کند. او که تا قبل از انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی علاقه زیادی به مربیگری افشین قطبی در تیم ملی داشت و برای انتخاب او به عنوان سرمربی تیم ملی از هیچ تلاشی فرو گذاری نکرد حالا به این واقعیت پی برده که افشین قطبی آن مهره مورد نظر وی برای هدایت تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی نبوده و وی در خصوص قطبی دچار اشتباه ویرانگری شده است و باید برای جبران این ناکامی گزینه‌ای ایده آل را برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران انتخاب کند.

او با این شرایط بازهم دوست ندارد رفتارش در برهه کنونی دلیلی شود تا سیل جدیدی از انتقادهای رسانه‌های گروهی به سمت وی جاری شود از این رو در ظاهر همچنان این گونه نشان می‌دهد که از سرمربی تیم ملی فوتبال به شکل قاطع حمایت می‌کند و دوست دارد همچنان وی در تیم ملی به کار خود ادامه دهد اما در پس پرده استاد به دنبال برکناری وی از راس کادر فنی تیم ملی است.

علی کفاشیان مردی است که به رسانه‌ها توجه ویژه‌ای دارد، هر چند وی در چند ماه اخیر به شکل سابق در رسانه‌ها خودنمایی نکرده، اما اگر به سخنان اطرافیان وی توجه کنیم می‌فهمیم که او چقدر به حضور در رسانه‌ها فکر می‌کند و دوست ندارد رسانه‌های گروهی دائم به وی انتقاد کنند و وی را فردی بی‌کفایت قلمداد کنند. از این رو ترجیح می‌دهد در شرایط فعلی خود را با جریان منتقد همسو نشان دهد تا بدین شکل جایگاه از دست رفته خود را نزد افکارعمومی دوباره بازیابد.

اگر مصاحبه کفاشیان را با رسانه‌مورد علاقه‌اش با ظرافت خاصی آنالیز کنیم، در می‌یابیم که وی هیچ تمایلی به ادامه فعالیت سرمربی تیم ملی در راس فوتبال ملی ایران ندارد.

از سویی دیگر خوب می‌داند که سایر همکارانش از جمله مهدی تاج هم این روزها به همکاری با قطبی در تیم ملی علاقه‌ای ندارد، به همین دلیل دوست ندارد کس دیگری باعث و بانی برکناری قطبی از رأس تیم ملی شود و حکایت دایی و فدراسیون فوتبال تکرار شود، از این رو صبح دیروز تصمیم گرفت مبحث مربی خارجی را باز کند تا بدین شکل برای بار دیگر خود در رأس اخبار فوتبالی قرار گیرد نه فرد دیگری نظیر مهدی تاج!

با تمام این تفاسیر به نظر می‌رسد جناب رئیس که تا دیروز تنها به حمایت از افشین قطبی فکر می‌کرد از امروز به بعد تنها به برکناری مسالمت‌آمیز قطبی فکر می‌کند تا شاید پایه‌های مدیریت وی در فوتبال ایران محکم‌تر از قبل شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)