مرجع خبری پرسپولیس : کریمی که به هر حال با توجه به شرایط ویژه اش بازیکن خاصی است و در استیل آذین از کارت سبز برخوردار بوده است ظاهراً به دلیل برخی از رفتارهای خاص خود حوصله مدیران استیل را سر برده است

با تعطیلی تمرینات استیل آذین، بازیکنان این تیم یک هفته به مرخصی می روند و از روز پنجم فروردین دوباره تمرینات خود را آغاز خواهند کرد. سئوال اما اينجاست كه آيا علي كريمي در دور تازه تمرينات اين تيم حاضر خواهد بود؟ محمد زادمهر سرپرست استيل مي گويد: هر چند کريمي روز گذشته در تمرينات اين تيم شرکت نکرد، اما‌ قبل از انجام اين اقدام از مربيان تيم اجازه گرفته بود و اين بازيکن حتي صبح امروز در تماس با من دلايل غيبتش را شرح داد. کريمي قصد حضور در يکي از شهرهاي شمالي کشور را داشته است و بعد از شروع تمرينات در عيد نوروز مجددا به ما ملحق مي شود.

این تیم روز 15 فروردین بازی بسیار حساسی با سپاهان برگزار خواهد کرد و این در شرایطی است که تیم های مدعی امیدوار به درخشش استیل در این مسابقه هستند. اما امروز روزنامه خبر ورزشی خبر داد که علی کریمی از استیل آذین جدا خواهد شد، چرا که وی انتظار داشته مدیران باشگاه پیگیر مسأله محرومیت او باشند اما چنین اتفاقی نیفتاده است.

این روزنامه همچنین ادعا کرده که کریمی از باشگاه قهر کرده و فعلا قصد حضور در استیل آذین را ندارد. در این خبر حتی پیش بینی شده که کریمی در پایان فصل به باشگاه های عربی خواهد پیوست چرا که شرایط حضور در پرسپولیس را نیز ندارد.

اما آخرین گفتگوی حمید استیلی که در آن امیدوارانه گفته بود که شاید کریمی در حضور داشته باشد که نشان می دهد به هر حال روی این بازیکن برای این مسابقه حساب ویژه ای باز شده است.

در عين حال کریمی که به هر حال با توجه به شرایط ویژه اش بازیکن خاصی است و در استیل آذین از کارت سبز برخوردار بوده است ظاهراً به دلیل برخی از رفتارهای خاص خود حوصله مدیران استیل را سر برده است. البته آنچه که به عنوان نقطه ضعف های کریمی به زبان آمده نکاتی است که قبلا نیز در موردکریمی گفته می شده است و به هر حال چیز تازه ای نیست.

کریمی برای استیل آذین توجه ویژه و موفقیت به همراه آورده و کاراکتر خاص او ممکن است برای خیلی ها قابل تحمل نباشد اما به هر حال نباید از یاد برد که کریمی، کریمی است. به نظر می رسد حل این بحران تنها با دخالت حسین هدایتی مقدور است. کسی که از ابتدا حامی اصلی کریمی در باشگاه بوده است.

در نهایت به نظر می رسد جدایی علی کریمی یک اتفاق دو سر باخت برای هر دو چرا که در صورت شکافته شدن مسائل فی ما بین، شخصیت ورزشی کریمی که شاید محبوب ترین بازیکنان فعلی ایران است لطمه شدیدی خواهد خورد و البته باشگاه استیل نیز با جدایی این ستاره مهمش سودی نخواهد برد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)