مرجع خبری پرسپولیس: سفر تیم پرسپولیس به امارات برای برگزاری اردوی تدارکاتی و دیدار دوستانه با المریخ سودان با حاشیه ها و ابهامات بسیاری مواجه شده است.

 

بازیکنان پرسپولیس در صورتی که این سفر منتفی نشود به جای پرواز مستقیم به امارات می بایست عصر روز دوشنبه در دو گروه راهی کویت و بحرین شوند و از آنجا با پروازی دیگر به امارات برسند.

ظاهراً لغو بلیت های پرواز مستقیم به امارات باعث شده تا باشگاه پرسپولیس پس از هماهنگی با تیم میزبان بلیت های پرواز غیرمستقیم به امارات را تهیه نماید. بر این اساس گروه اول کاروان پرسپولیس شامل علی دایی و تعدادی از بازیکنان تیم ساعت 15 عصر روز دوشنبه راهی دوحه می شوند و پس از یک ساعت توقف در قطر به امارات خواهند رفت.

 

گروه دوم نیز شامل 8 بازیکن تیم و همراهان باشگاه ساعت 17 روز دوشنبه راهی منامه پایتخت بحرین می شوند و سپس با پروازی دیگر به دبی خواهند رفت. این خبر در حالی از باشگاه پرسپولیس رسید که بازیکنان پرسپولیس نمی دانند تیم روز دوشنبه به دوبی خواهد رفت یا خیر؟

 

مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از بازی با پتروشیمی تبریز به بازیکنان اعلام کرده بودند که احتمال دارد بخاطر فوت بازیکن تیم المریخ سودان اردوی آماده سازی در دبی منتفی شود. تیم فوتبال پرسپولیس قرار است روز ششم فروردین در دبی به مصاف تیم المریخ سودان برود.

 

پس از مطرح شدن خبر فوت بزیکن تیم المریخ صحبت هایی در خصوص لغو این دیدار و برگزاری مسابقه دوستانه تیمهای پرسپولیس و جوانان برزیل مطرح شد که هنوز تایید یا تکذیب نشده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)