مرجع خبری پرسپولیس: پایگاه خبری مرجع خبری باشگاه پرسپولیس به عنوان قدیمی ترین وب گاه تخصصی باشگاه پرسپولیس در طول 12 ماه سال یکهزار و سیصد و هشتاد و هشت هم با خبررسانی بی وقفه و بدون تعطیلی از تیم پرسپولیس تهران در خدمت مخاطبان گرامی بود.


سال 88 در مجموع از نظر فوتبالی سال پرتوفیقی برای پرطرفدارترین تیم آسیا نبود . اکنون پس از گزارش یک سال از اتفاقات تیم پرسپولیس فرصت را مناسب دیدیم تا مروری داشته باشیم در تمام رویدادهای اتفاق افتاده در این سال به صورت اختصار و با ذکر این نکته که برای جمع آوری این مجموعه زحمت زیادی صرف شده است:


فروردین ماه:

دوم فروردین: پرسپولیسی ها که در پایان سال 87 پس از تساوی صفر بر صفر برابر الشباب عربستان به زیارت خانه خدا رفته بودند وارد ایران شده و برای تعطیلات نوروزی به شهرهای خود رفتند . ملی پوشان هم به اردوی تیم ملی برای بازی با عربستان پیوستند.


نهم فروردین: تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی در غیاب کریمی و با حضور مهدوی کیا با نتیجه دو بریک برابر عربستان شکست خورده و روز بعدش علی دایی از سمت خود برکنار شد.


سیزدهم فروردین: علی کریمی چند روز پس از برکناری علی دایی در اظهار نظری جنجالی گفت: غرور و لجبازی باعث برکناری دایی شد. مهدوی کیا هم گفت از برکناری دایی ناراحتم. از این روز سکوت چندین ماهه دایی آغاز شد.


چهاردهم فروردین: پرسپولیس برابر صبا در قم در لیگ برتر با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و به رده ششم سقوط کرد. پس از این شکست شایعه جایگزینی دایی به جای وینگادا مطرح شد.

عباس انصاری فرد پس از این شکست گفت: بسياري از بازيكنان پرسپوليس مدعي پوشيدن  پيراهن تيم ملي هستند اما نمي‌دانم چرا در تيم ما توانايي و كيفيت واقعي‌شان را بروز نمي‌دهند!


هفدهم فروردین: محمد مایلی کهن برای بازی های باقی مانده جام جهانی سرمربی تیم ملی فوتبال شد.


نوزدهم فروردین: علی کریمی گفت اگر مایلی کهن دعوتم کند به تیم ملی می روم. پرسپولیس با سه گل مازیار زارع ابراهیم توره و علیرضا نیکبخت الغرافه قطر را سه بر یک در ورزشگاه آزادی شکست داد. علی کریمی پس از انتخاب به عنوان بهترین بازیکن میدان گفت این انتخاب اشتباه بود!


بیست و یکم فروردین: انصاري فرد مدير عامل باشگاه پرسپوليس تهران گفت: هرگز دوست ندارم درباره يك بازيكن حرف بزنم؛ اما نمي توان از عملكرد علي كريمي به سادگي گذشت قصد داريم كريمي را فصل بعد نيز در اختيار داشته باشيم و اميدوارم پيشهاد خارجي دريافت نكند.


بیست و دوم فروردین: تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به درخشش پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: عملکرد بسیار خوب سرخپوشان فوتبال ایران را از برزخ نجات داد.


بیست و سوم فروردین: پرسپولیس در لیگ برتر دو بر یک پیکان را شکست داد. خلیلی مهاجم تيم فوتبال پرسپولیس گفت: به دليل اينكه پس از 8 ماه موفق به گلزني شدم، بازي با پيكان را هرگز فراموش نخواهم كرد


بیست و چهارم فروردین: تیم های تراکتورسازی و استیل آذین(به مالکیت هدایتی) با صدرنشینی در گروه های خود در آستانه صعود به لیگ برتر قرار گرفتند.

علی کریمی در مورد اظهار علاقه مدیر باشگاه به تمدید قراردادش گفت: از لطفي كه به من دارند تشكر مي‌كنم؛ اما در خصوص ماندنم در پرسپوليس همه چيز را به آخر فصل موكول مي‌كنم.


بیست و چهارم فروردین: مسئولیت نقل و انتقالات پرسپولیس به هدایتی واگذرا شد. هدایتی رئيس هيات مديره باشگاه پرسپوليس گفت: در صورتي كه در پرسپوليس بمانم كريمي را با هر قيمتي نگه مي‌دارم. ضمن اينكه در كنار او بزرگاني را جذب خواهم كرد كه هر كدام براي خود صاحب‌نام هستند.


بیست و ششم فروردین: امیرقلعه نویی در آستانه اخراج از باشگاه استقلال قرار گرفت.

پیروانی مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت:‌ به باشگاه پرسپوليس رفته‌ام اما هيچ داد و فريادي نزده‌ام. من 30 ميليون تومان از سال 1381 از باشگاه پرسپوليس طلب دارم ولي تا به امروز بي‌احترامي به كسي نكرده‌ام و از اينكه شايعاتي بر سر زبان‌ها افتاده واقعا متاسفم.


بیست و هفتم فروردین: پرسپولیس با شکست دوبریک برابر استقلال اهواز شانس سومی در لیگ برتر را تا حدود زیادی از دست داد. وینگادا سرمربي پرسپولیس گفت: نمی دانم چرا بازیکنانم نیمی از تلاشی را که در لیگ قهرمانان انجام می دهند در لیگ برتر ندارند. ذوب آهن اصفهان با برد پرگل برابرملوان بندرانزلي براي كسب عنوان قهرماني تنها به يك تساوي در هفته‌ي سي‌وچهارم نياز دارد. اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تهران به دلیل از دست دادن عنوان سومی در لیگ برتر به شدت ابراز ناراحتی کرده اند و قصد دارند جلسه ای اضطراری تشکیل دهند.

بیست و نهم فروردین: مایلی کهن سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر امیر قلعه نوعی سرمربی استقلال را برای قهرمانی جام حذفی متهم به تبانی کرد ! بازیتاب بیانیه مایلی کهن در مطبوعات : الفاظ تند مایلی کهن خطاب به قلعه نویی: کوتوله، گروهبان قندلی، شعبان بی مخ ها، گنده باقالی ها


سی و یکم فروردین: تيم های پرسپولیس و استقلال به ترتيب رتبه بيست و يكم و سي و پنجم جهان را در رده بندي پر طرفدارترين تيم ‏هاي باشگاهي دنيا كسب كردند. ‏در جدول پر طرفدارترين تيم هاي آسيايي، تيم پرسپوليس رده دوم قاره کهن را ‏پس از النصر عربستان و تيم استقلال رده چهارم آسيا را به خود اختصاص دادند.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری- استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)