مرجع خبری پرسپولیس: پرسپولیسی ها پس از استقرار در هتل اکسلسیور دبی تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر در زمین تمرین تیم فوتبال النصر امارات پیگیری می کنند.

 

روز دوم تمرینات پرسپولیسی ها در دبی تحت تاثیر حضور چهره های شاخص ورزش قرار گرفته بود و حضور مهدی مهدوی کیا ، محمد نصرتی ، حشمت مهاجرانی و مازیار زارع شور و حال خاصی را در بین پرسپولیسی ها ایجاد کرده است.

 

پرسپولیسی ها صبح امروز (جمعه ) را به کار با وزنه و شنا پرداختند و عصر امروز و از ساعت 17 دیداری دوستانه با منتخب لیگ برتر امارات برای یادبود سالم سعد بازیکن فقید تیم النصر برگزار خواهند کرد.

 

اردوی دیروز پرسپولیسی ها میزبان چهره های شاخص بسیاری بود.

 

مهدی مهدوی کیا بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی با حضور در محل تمرینات پرسپولیس در زمین باشگاه النصر به خوش و بش با پرسپولیسی ها پرداخت . از نکات جالب توجه این دیدار صحبت های مهدی و اشپیتیم آرفی به زبان آلمانی بود.

 

 

همچنین عصر دیروز محمد نصرتی بازیکن سابق پرسپولیس هم با حضور در جمع پرسپولیسی ها به دیدار با هم تیمی های سابق خود پرداخت . نصرتی که ابتدای فصل در خدمت تیم تراکتورسازی تبریز بود با عقد قراردادی به عضویت تیم النصر امارات در آمده است و تداخل تمرینات این تیم اماراتی با تیم پرسپولیس فرصتی دست داد تا این بازیکن با هم تیمی های سابق خود دیدار کند .

 

اما دیروز اردوی پرسپولیسی ها در هتل اکسلسیور هم شاهد مهمانان متعددی بود. حشمت مهاجرانی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ، ابوالفضل جلالی مدیر برنامه های علی کریمی ، و همچنین مازیار زارع بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس هم از جمله افرادی بودند که با حضور در لابی هتل به گپ و گفت با سرخپوشان پرداختند. زارع که در ابتدای فصل از پرسپولیس جدا شده و به تیم الامارات پیوست هم اکنون از این تیم  هم جدا شده و به تیم الشارجه پیوسته است.

 

همچنین روز گذشته حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس با پایان سفرش به مالزی ، از این کشور راهی امارات شده و به اردوی پرسپولیسی ها در دبی ملحق شد.

انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)