خصوصی سازی ، مدیرعاملی چندساعته کاشانی در 22 خرداد، رفت و برگشت انصاری فرد!

مرجع خبری پرسپولیس: یکسال پس از گزارش اتفاقات باشگاه پرسپولیس از پایگاه اینترنتی مرجع خبری باشگاه پرسپولیس(قدیمی ترین وب گاه تخصصی باشگاه پرسپولیس) به مرور اتفاقات سال 88 می پردازیم.


اکنون در سال جدید فرصت را مناسب دیدیم تا مروری داشته باشیم در تمام رویدادهای اتفاق افتاده پرسپولیس در این سال به صورت اختصار، این مجموعه خواندنی و ارزشمند را از دست ندهید:


خرداد ماه:

اول خرداد: بعد از صدرنشینی در گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا؛ بازیکنان پرسپولیس پاداش ویژه دریافت کردند.

 

میثاق معمارزاده پس از پارگی رباط صلیبی پا و ماه ها دوری از میدان مقابل تیم الشباب به میدان رفت.

 

سازمان خصوصی سازی در پی دستور رئیس جمهوری برای واگذاری استقلال و پرسپولیس اعلام کرد، هیچ دستوری به دست ما نرسیده و این اعلام بیشتر یک مانور تبلیغاتی بوده!

 

 

 

پس از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در مرحله غرب مشخص شد سه تیم عربستانی به عنوان سرگروه ، گروه ها مشخص شده و تنها تیم غیرعربستانی صدرنشین پرسپولیس بود!

 

دوم خرداد: عباس انصاری در تماس با مهدی مهدوی کیا اعلام کرده در صورتی که او فصل بعد در آلمان مشتری نداشته باشد به ایران برگردد و قرمزپوش شود.

 

سوم خرداد: ابراهيم توره مهاجم پرسپولیس گفت: اگر بگويم پيشنهادات زيادي دارم فكر مي‌كنند دنبال بازار‌گرمي ام. اما مي‌خواهم باز هم در پرسپوليس بمانم. برخلاف آنچه كه شايعه مي كنند من به استقلال نمي روم.

 

کریم باقری که مورد بی مهری وینگادا سرمربی پرسپولیس قرار گرفته با کناره گیری از تیم ملی هم خانه نشینی را به فوتبال ترجیح داد.

 

به گزارش مرجع خبری پس از تمرين امروز بسياري از بازيكنان پرسپوليس و برخي اعضاي كادر فني  با ناراحتی از پرداخت نشدن مطالباتشان اعلام كردند فردا در تمرينات پرسپوليس حضور پيدا نخواهند كرد و در اردوي اين تيم براي ديدار مقابل بنيادكار شركت نخواهند كرد.

 

حسين هدايتي پس از جلسه‌ امروز با علي‌آبادي رسما كناره‌گيري خود را از پرسپوليس اعلام كرد: من هميشه خادم اين باشگاه هستم اما بهتر است به دليل برخي مسائل كه براي من جاي سئوال دارد ديگر در اين تيم نباشم. من از امروز ديگر با پرسپوليس كاري ندارم.

 

چهارم خرداد: حسین هدایتی دلایل استعفایش از هیئت مدیره پرسپولیس را عدم واگذاری سهام باشگاه به وی و صعود استیل آذین به لیگ برتر اعلام کرد.

 

13 بازیکن پرسپولیس که صبح امروز به باشگاه رفته بودند پا پرداخت 500 میلیون تومان از سازمان تربیت بدنی قول گرفتند تا به تمرینات بازی با بنیادکار بازگردند.

 

علي كريمي پس از اينكه در تمرين امروز محمود خوردبين به شدت تشويق شد در پايان تمرين به سرپرست پرسپوليس گفت: نمي‌دانم در اين تمرين چكار كردي كه اينطور تو را تشويق مي‌كنند.

 

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: موي خودم را در پرسپولیس سفيد كرده‌ام اما متاسفم که از تشويق من ناراحت مي‌شوند.


ابراهیم توره به دلیل تاخیر حضور در تمرین از لیست بازیکنان پرسپولیس برای بازی با بنیادکار خارج شد.

 

پنجم خرداد: فریدون زندی ملی پوش فوتبال کشورمان گفت : قصد ندارم فصل آینده در ایران بازی کنم و شایعاتی که در خصوص حضور من در پرسپولیس مطرح می شود صحت ندارد .

 

نیکبخت گفت : پس از بازی فردا مقابل بنیاد کار درباره بسیاری از مسائل اخیر باشگاه پرسپولیس افشاگری می کنم.

 

در پي درگيري هاي اخير بين خوردبين و كريمي؛که سرپرست پرسپوليس عنوان كرده بود به كريمي خط داده شده تا تيم را به حاشيه ببرد. با وجود تكذيب اين اظهار نظر از سوي خوردبين کریمی اظهار داشت: خوردبين بايد ادعايش را در دادگاه ثابت كند.

 

ششم خرداد: تیم فوتبال پرسپولیس با تک گل ریوالدوی برزیلی از روی نقطه پنالتی مقابل بنیادکار در ورزشگاه آزاد شکست خورد و با لیگ قهرمانان آسیا وداع کرد. تماشاگران شعارهایی علیه انصاری فرد ، وینگادا ، بازیکنان و علی آبادی سر دادند.

 


وینگادا پس از این بازی از پرسپولیس جدا شد. برخي بازيكنان اين تيم كه احتمال جدايي‌شان بسيار زياد است، در رختكن از هم تيم‌هاي خود خداحافظي كردند.

 

هواداران پرسپوليس پس از باخت اين تيم مقابل بنيادكار ازبكستان، شيشه‌هاي ورزشگاه 12 هزار نفري آزادي را شكستند. بازيكنان پرسپوليس كه قصد داشتند با اتوبوس از ورزشگاه خارج شوند با اعتراض شديد هواداران مواجه شده و مسير خروجشان را عوض كردند.

خوردبین در مورد شکست پرسپولیس گفت: شک نکنید اگر شرایط حضور اقطبی در پرسپولیس را فراهم می کردند و این مربی ماندگار می شد، نه تنها در لیگ قهرمانان آسیا، بلکه در لیگ برتر با اختلاف 20 امتیاز قهرمان می شدیم.

 

هفتم خرداد: عباس انصاری فرد با اعلام این مطلب که سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس خارجی خواهد بود، گفت : هفته آینده سرمربی جدید این تیم معرفی می شود !

 

نهم خرداد: به گزارش مرجع خبری در شرايطي كه باشگاه ذوب آهن اصفهان در فصل 87- 88 بهترين دوران تاريخ ورزشي خود را پشت سر گذاشت اعضای هیئت مدیره این باشگاه به دلیل حمایت از میرحسین موسوی دسته جمعی از کار برکنار شدند.

 

دهم خرداد: شیث رضائی مدافع متعصب سرخپوشان بعد از یک فصل دوری از پرسپولیس با امضای قراردادی دو ساله به پرسپولیس بازگشت.

میثم بائو هافبک شمالی تیم فوتبال ابومسلم با عقد قراردادی دو ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

 

تيم فوتبال بشيكتاش با مربيگري مصطفي دنيزلي به مقام قهرماني ليگ تركيه دست يافت. مدیر برنامه های دنیزلی، درباره خبر حضور این مربی تركیه ای در پرسپولیس، به درآمد سالانه دو و نیم میلیون یوریی وی اشاره و ابراز امیدواری كرد، مطرح شدن نام دنیزلی برای كمرنگ كردن مشكلات تیم پرسپولیس نباشد.

 

حضور سيد مهدي رحمتي سنگربان ملي پوش مس کرمان در پرسپوليس منتفي شد و مهدي رحمتي و ابراهيم توره با باشگاه سپاهان قرارداد داخلي بستند.

 

یازدهم خرداد: به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، فرزاد آشوبی هافبک دفاعی طراح و محبوب سرخپوشان با عقد قراردادی دو ساله بعد از یکسال دوری به پرسپولیس بازگشت. آشوبی پس از این قرارداد گفت حضورم در پرسپولیس قطعی نیست.

 

سیزدهم خرداد: بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار تیم های پرسپولیس – بنیادکار در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رکورد تعداد تماشاگران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را شکست.

 

پانزدهم خرداد: خوردبین سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: حضور كريمي و نيكبخت در پرسپوليس در فصل آينده به من ربطي ندارد.


شانزدهم خرداد: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری طی حکمی از سوی محمدعلی آبادی ، حبیب کاشانی به عضویت هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درآمد. صحبت هایی در خصوص انتخاب سعیدلو به عنوان رئیس مجمع و هدایی به عنوان رئیس هیئت مدیره هم مطرح شده است. حمید استیلی در آستانه سرمربی گری پرسپولیس قرار گرفت. تا ساعاتی دیگر قرار است با انتخاب کاشانی به عنوان مدیرعاملی انصاری فرد برکنار شود.

 

هفدهم خرداد: با شایعه سرمربی گری استیلی در پرسپولیس  عابدزاده در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفت. علی کریمی در آستانه بازگشت به پرسپولیس قرار گرفت.

 

بیست و دو خرداد: سازمان تربیت بدنی پس از انجام انتخابات خبر مدیرعاملی چندساعته کاشانی را تکذیب کرد و عباس انصاری فرد به باشگاه پرسپولیس بازگشت!

 

بیست و چهار خرداد: در اتفاقی نادر در فوتبال کشور پرسپولیس صاحب دو مدیر شده و کاشانی و انصاری فرد در حال مذاکره برای خرید بازیکن هستند!

 

بیست و هفت خرداد: کمیته فنی پرسپولیس عابدزاده را در سمت مربی گری پرسپولیس ابقا کرد و حمید درخشان هم به این کادر اضافه شد. حبیب کاشانی عضو هیئت مدیره اعلام کرد سرمربی قطعا ایرانی خواهد بود چون فرصت پیدا کردن مربی خارجی نداریم. در این میان انصاری فرد همچنان به دنبال امضای قرارداد با سرمربی خارجی است و قرار است کلاوس تاپ مولر وارد ایران شود.

 

تیم ملی فوتبال ایران با تساوی مقابل کره جنوبی در سئول شانس حضور در جام جهانی 2010 را از دست داد.  بستن مچبندهای سبز برخی بازیکنان در این بازی حرف و حدیث های زیادی را ایجاد کرد.

 

 

بیست و نهم خرداد: سیدجلال حسینی مدافع تيم ملي گفت: مي خواهم به پرسپوليس بروم؛ اما سايپا رضايت نامه ام را نمي دهد.

 

سی خرداد: كلاوس تاپ مولر مربي آلماني كه براي هدايت پرسپوليس به ايران سفر كرده است امروز با مديرعامل و جمعي از اعضاي كميته فني باشگاه پرسپوليس ديدار و گفت‌و‌گو كرد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعدازظهر نیز با لوکا‏پرزویچ مذاکره کرد و گفت: فردا سرمربی جدید پرسپولیس را معرفی می کنیم.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)