مرجع خبری پرسپولیس : امروز در حالی خبر « زین الدین زیدان ستاره تاریخ ساز فوتبال فرانسه به ایران می آید » ، در سایتهای مختلف خبری منتشر شد که گفته می شود این خبر مربوط به سه سال پیش است .


در حالی که یک سایت شیعی عربی با ترجمه یک خبر مربوط به سه سال پیش، سفر قریب‏الوقوع «زین‏الدین زیدان» به ایران و حتی “شیعه شدن” او را اعلام کرده است، برخی سایت‏ها و خبرگزاری‏های داخلی نیز با بازتولید و پردازش این خبر، این اشتباه را تکرار کرده‏اند.

 

 

این سایت عربی به نقل کسی که او را “محمد رضا قلبکیانی” معرفی نموده ادعا کرده است که زیدان قرار است ماه جولای آینده به ایران سفر کند.

 

 

این در حالی است که « محمدرضا فصاحت گلپایگانی» نماینده مجلس، سه سال پیش اعلام کرده بود که «زین‌الدین زیدان» به دعوت برگزارکنندگان رقابت‌های چهارجانبه امام خمینی (ره) که در دهه اول خردادماه 1386 (جولای 2008) در خمین برگزار خواهد شد به ایران سفر می‏کند.

 

 

وی به عنوان مدیر برگزارکننده این رقابت‌ها به خبرگزاری فارس گفته بود: «این بازیکن ابراز تمایل کرده تا پس از این رقابت‏ها به خاطر علاقه شخصی‏اش به امام خمینی و تماشای زادگاه امام، به خمین سفر کند. لذا پس از پذیرش دعوت ما، وی میهمان ویژه مسابقات چهارجانبه امام خمینی خواهد بود».

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)