مرجع خبری پرسپولیس: امیر قلعه نویی پس از باخت تیمش سپاهان به پاختاکور پس از اشاره به ضعف های داوری و بدشانسی ، مذاکره برای جذب بازیکنان تیمش را هم یکی از دلایل باختش عنوان کرد .

به گزارش مرجع خبری سپاهانی ها مدعی هستند که نماینده یکی از تیم های پرطرفدار تهران با 4 بازیکن آن ها برای فصل آینده مذاکره کرده است.

بنابراین گزارش از طرف یکی از مسئولان یکی از دو تیم بزرگ پایخت تماس هایی با 4 بازیکن سپاهان گرفته شده و به آن ها پیشنهاد شده تا برای فصل آینده به این تیم بروند. این همان اتفاق مهمی بود که قلعه نویی در کنفرانس مطبوعاتی اش به آن اشاره کرد.

هادی عقیلی، عمادرضا، سیدجلال حسینی و سید مهدی رحمتی 4 بازیکنی هستند که از طرف نماینده این تیم پایتخت نشین با آن ها تماس گرفته شده است.

این مسئله باعث شده تا سپاهانی ها از مذاکرات پیش از پایان فصل دلخور شوند و این حرکت را حرکتی غیر حرفه ای بنامند.

قلعه نویی در ادامه مصاحبه اش دلیلی را رو می کند که به نظر خودش یکی از مهم ترین عوامل باخت سپاهان در این بازی بوده است. او می گوید: «مسئله ای که خیلی ناراحتم کرده این است که یک سری از آدم ها قبل از این که لیگ برتر به اتمام برسد تماس های تلفنی زیادی را با بازیکنان ما داشته اند.
آن ها بازیکنان ما را هوایی می کنند و باعث می شوند تا تمرکز تیمی سپاهان به هم بریزد. خود من در جریان هستم که تا به حال با پنج بازیکن ما مذاکره کرده اند. این خیلی دردناک است و درست نیست که پیش از اتمام فصل با بازیکنان ما مذاکره کنند. اگر تیمی بازیکنان سپاهان را می خواهد، مذاکره ها را بگذارد برای آخر فصل.»

 

این درحالی است تاکنون شایعات زیادی در خصوص مذاکره خود امیر قلعه نویی با بازیکنان حریف هنگام سرمربی گری وی در تیم استقلال در محافل فوتبالی مطرح است که رضا رجبی مربی سابق تیم استقلال به دلیل پرده برداشتن از راز محرومیت عمدی ابراهیم توره درس آستانه دربی سال گذشته پایتخت ، با شکایت قلعه نویی به کمیته انضباطی احضار شده است.

گفتنی است باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گذشته برای جذب جلال حسینی و مهدی رحمتی وارد مذاکره شد که باشگاه سایپا با انتقال حسینی و مهدی رحمتی با مبلغ پیشنهادی پرسپولیس موافقت نکردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)