از تاپ مولر، پرزوویچ ، فلورو سانس ، برانکو ، رایزربرگن ، اولگ بلوخین و سرانجام زلاتکو کرانچار!

داستان تمدید قرارداد کریمی


مرجع خبری پرسپولیس: یکسال پس از گزارش اتفاقات باشگاه پرسپولیس از پایگاه اینترنتی مرجع خبری باشگاه پرسپولیس به مرور اتفاقات سال 88 می پردازیم.


اکنون در سال جدید فرصت را مناسب دیدیم تا مروری داشته باشیم در تمام رویدادهای اتفاق افتاده پرسپولیس در این سال به صورت اختصار، این مجموعه خواندنی و ارزشمند را از دست ندهید:


تیرماه:

اول تیر: کلاوس تاپ مولر پس از مذاکره با مدیران پرسپولیس برای پیوستن به این تیم پیشنهاد 800 هزار دلاری داد.


حبیب کاشانی که در آستانه انتخابات به امید مدیرعاملی به باشگاه پرسپولیس بازگشته بود پس از پشیمان شدن رئیس سازمان تربیت بدنی از باشگاه پرسپولیس کنار کشید.

 


 

دوم تیر : از اردوی تیم ملی خبر رسیده پاسپورت های مهدی مهدوی کیا ، علی کریمی ، جوادنکونام محمد نصرتی حسین کعبی و مسعودشجاعی 6 بازیکن تیم ملی که در بازی مقابل کره جنوبی نوارهای سبزرنگ به دستشان بستند توسط فدراسیون ضبط شده است.


مهدی شیری به پرسپولیس پیوست و همراه برداریش مجتبی قراردادش را امضا کرد و گفت: به آرزوی کودکی ام رسیدم.


سوم تیر: عزیزمحمدی رئیس سازمان لیگ محرومان منشور اخلاقی فصل آینده لیگ برتر را اعلام کرد که اکبر میثاقیان ، فیروز کریمی ، فرهاد کاظمی ، علیرضا نیکبخت واحدی محروم قطعی شده و امیرقلعه نویی و شیث رضایی با تعهد کتبی اجازه حضور در لیگ برتر را بدست آوردند.


مازیار زارع هافبک پرسپولیس: اگر تا پایان هفته مطالبات قراردادم تسویه نشود از پرسپولیس جدا خواهم شد.


جلال اکبری با قراردادی دوساله به پرسپولیس پیوست و حسین بادامکی قراردادش را با این تیم تمدید کرد.


چهارم تیر: روزنامه پیروزی خبر از توافق پنهانی هدایتی با کریمی ، غلامرضا رضایی ، کعبی ، رحمتی و خلعتبری داد.


انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: به علی کریمی نیاز داریم چون او نشان داده یک تنه می تواند تیم را جمع کند و اطمینان داشته باشید با او به توافق خواهیم رسید


پنجم تیر: سایت گل خبر از پیشنهاد یک میلیاردی هدایتی به کریمی و انجام گران ترین انتقال تاریخ لیگ برتر می دهد.


ششم تیر: با تخفیف 300 هزار دلاری کلاوس تاپ مولر آلمانی به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب شد. مسئولان باشگاه پرسپوليس اعلام كردند كه براي دعوت مولر به تهران منتظر پول سازمان تربيت بدني هستند.


نلو وینگادا سرمربی سابق پرسپولیس هدایت تیم گیمارش پرتغال را برای دو سال به عهده گرفت .


هفتم تیر: علیرضا محمد قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرد و پژمان نوری به ملوان پیوست.

هشتم تیر: محمد پس از تمدید قرارداد با پرسپولیس قراردادی یک ساله با تیم مس کرمان هم امضا کرد!


هیئت مدیره شرکت پرسپولیس مدعلی مالکیت بر باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس اعلام موجودیت کرده و اعلام کردند تیم پرسپولیس دیگری راهی لیگ برتر خواهند کرد.


باشگاه پرسپوليس ايوان پتروويچ و فرانك آتسو را در ليست فروش خود قرار داد.


تاپ مولر درخواست دریافت 30 درصد از مبلغ قرارداد خود را کرده که با مخالفت سازمان تربیت بدنی روبرو شد.


باشگاه پرسپولیس به دلیل عقد قرارداد با علیرضا محمد از باشگاه مس کرمان شکایت کرد.


نهم تیر: مجتبی زارهی مهاجم فصل گذشته راه آهن با قراردادی دوساله به تیم پرسپولیس پیوست .


کنفدراسیون فوتبال آسیا دو جایزه از جوایز لیگ قهرمانان سال 2009 را به خاطر حضور تماشاگران در لیگ قهرمانان آسیا به فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس اهدا کرد.


در پی اعلام مدیرعامل پرسپولیس که مدعی شد علی کریمی تا امروز چند بار دعوتش را رد کرده است علی کریمی وی را متهم به دروغ گویی کرد.


هدایتی رئيس سابق هيات مديره باشگاه پرسپولیس گفت: حاضرم به انصاري‌فرد كمك مالي كنم تا بازيكنان پرسپوليس از جمله كريمي در اين تيم بمانند.


دهم تیر: سپهر حيدري مدافع تيم فوتبال پرسپوليس قرارداد خود را به مدت 2 سال ديگر تمديد كرد و گفت: خدا مي‌داند كه براي تمديد قرارداد با پرسپوليس به دلم رجوع و به مسائل مالي پشت كردم.


محمد منصوری هافبک فصل گذشته سرخپوشان قرارداد خود را دو فصل دیگر تمدید کرد.


رسانه ها خبر از خرج 1و نیم میلیاردی سپاهان برای جذب رحمتی عقیلی و حسینی دادند.


یازدهم تیر: حسین عبدی بازيكن سابق تيم فوتبال پرسپوليس تهران به عنوان دستيار سرمربي خارجي نامعلوم اين تيم انتخاب شد.


دوازدهم تیر: سایت گل مدعی شد بنيتو فلوره سانچز سرمربي سابق رئال مادريد با امضای قرارداد 550 هزار دلاری، مربی اسپانیایی هدایت پرسپولیس را بدست می گیرد . مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: با مربياني از كشورهاي آلمان، هلند و آرژانتين در حال مذاكره هستيم!


سیزدهم تیر: محمد آخوندي عضو هيئت مدير باشگاه پرسپوليس گفت: به دليل قيمت بالاي تاپ مولر باشگاه پرسپوليس از جذب اين مربي صرف نظر كرد.


چهاردهم تیر: آشپيتيم آرفي، سپهر حيدري، سامان آقا زماني (بازيكن اميد پرسپوليس)، ابراهيم شكوري و جلال اكبري با حضور در هيات فوتبال قرارداد خود را به ثبت رساندند. محمد پروين بازيكن فصل گذشته دي استرادا اسلواكي و صيغري مهاجم فصل گذشته ماشين سازي تبريز با پرسپوليس قرارداد داخلي 2 ساله بستند. حميد علي عسگر نيز قراردادش را با پرسپوليس 2 سال ديگر تمديد كرد.


علي كريمي پس از جلسه‌ي 30 دقيقه‌اش با عباس انصاري‌فرد گفت: جلسه‌ي بسيار خوبي بود و درباره‌ي مسائل مختلف صحبت كرديم. پرسپوليس تيم محبوب من است و از اين تيم پيشرفت كرده‌ام و دوست دارم بار ديگر در پرسپوليس بازي كنم و در اين تيم بمانم. تا سه‌شنبه منتظر باشيد. اگر شرايط خوب پيش برود دوست دارم با پرسپوليس ادامه دهم.



پانزدهم تیر: مازیار زارع هافبک پرسپولیس با امضای قراردادی دو ساله به تیم فوتبال الامارات پیوست .


بیستم تیر: ميثاق معمارزاده دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولس با قراردادي 2 ساله در اين تيم ماندني شد.


ویم رایزربرگن مربی تیم ملی هلند در جام جهانی 2006 با ورود به ایران با مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافق نهایی رسید.


بیست و یکم تیر: دو تن از اعضای هیئت مدیره و رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس با حضور رایزبرگن هلندی در این تیم موافتن نکردند که باعث خشم انصاری فرد شد.


انصاري‌فرد در خصوص قول خود مبني بر امضاي قرارداد با علي كريمي گفت: با كريمي صحبت‌هاي خوبي داشتيم و تا امروز منتظر پاسخ وي بوديم اما متاسفانه پيشنهاد مالي 500 میلیونی اين بازيكن بالا است و من از او خواستم كه تخفيفي ويژه به خاطر پرسپوليس به ما بدهد اما هنوز جوابي نداده است.


مدیر برنامه های علی کریمی گفت : ملاک کریمی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس پول نیست  و به پرسپولیس پیشنهاد مالی ندادیم


بیست و دو تیر: تیاگو فراگو و وسلی برزیلیا دو بازيكن برزيلي با عقد قرارداد دو ساله داخلي به تيم فوتبال پرسپوليس پيوستند.


با دستور علی سعیدلو معوان رئیس جمهور علی آبادی مامور شد با برکناری انصاری فرد و انتخاب کاشانی به عنوان مدیر جدید پرسپولیس هرچه سریع تر زمینه انتخاب سرمربی تیم را فراهم کند.


بیست و سه تیر: سه شغله بودن کاشانی مانع از مدیرعاملی وی در پرسپولیس شد.


بیست و چهار تیر: مدير برنامه‌هاي علي كريمي گفت: پيشنهاد مكتوب پرسپوليس كه امروز به دست من رسيد 40 درصد پائين‌تر از قول شفاهي نمايندگان باشگاه است.


بیست و هفت تیر: محسن خلیلی مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس امروز با اين تيم قرارداد داخلي يك ساله بست.


بیست و هشت تیر: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دقایقی قبل اولگ بلوخین سرمربی سابق تیم ملی فوتبال اوکراین را به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس معرفی کرد.


بیست و نه تیر: کریم باقری کاپیتان پرسپولیس قرارداد خود را به مبلغ 350 میلیون تومان یک فصل دیگر تمدید کرد.


سی ام تیر: در حالی که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد علی کریمی با او قرار ملاقات داشت در دفتر باشگاه پرسپولیس حاضر نشد ! گفته می شد، انصاری فرد با توجه به اینکه معرفی سرمربی یک بار دیگر به تاخیر افتاده است، دوست نداشته با خبرنگاران روبه رو شود.

 


سرانجام زلاتکو کرانچار سرمربي تيم ملي كرواسي در جام جهاني 2006 با قرارداد 450 هزار دلاری سرمربي پرسپوليس شد و گفت: قول بازی هجومی برای پرسپولیس را خواهم داد.

 

انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)