ابومسلم قطعا 3 بر صفر برنده است

مرجع خبری پرسپولیس : رئيس سازمان ليگ برتر فوتبال گفت: ترك زمين توسط تراكتورسازي توهين به آنهايي است كه در حال تماشاي بازي بودند و كميته انضباطي بايد شديدترين تنبيه را براي اين تيم در نظر بگيرد.


عزيز محمدي  درباره نتيجه بازي ابومسلم و تراكتورسازي كه با ترك مسابقه از سوي تبريزي ها همراه شد، اظهار داشت: بازي به طور قطع 3 بر صفر به سود ابومسلم خواهد بود. در مورد تصميم گيري هاي ديگر كميته انضباطي بايد نظرش را بگويد.


وي افزود: مردم تبريز و مشهد به طور مستقيم در حال تماشاي اين بازي بودند و ترك زمين توسط تراكتورسازي توهين به آنهاست. كميته انضباطي بايد شديدترين نوع تنبيه را براي اين تيم در نظر بگيرد.

رئيس سازمان ليگ در ادامه درباره درگيري هواداران سپاهان با نيروي انتظامي بعد از با استيل آذين، گفت: من اين درگيري ها را نديدم اما در جريان بازي به داوري معترض بودند و عليه داور شعار مي دادند.


محمدي درباره انتقاد تيم هاي استقلال و ذوب آهن به فدراسيون بابت به تعويق نيفتادن بازي هايشان در ليگ، تصريح كرد: استقلال تا بازي بعدي خود در ليگ قهرمانان آسيا 10 روز فرصت دارد از طرفي ذوب آهن هم بعد از ديدار با استيل آذين تا مسابقه با الوحده 5 روز فرصت دارد. سازمان ليگ هم بايد برنامه هاي خود را پيش ببرد و مسابقات بايد به موقع برگزار شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)