مرجع خبری پرسپولیس : كارشناس داوري گفت: فاجعه‌هايي بزرگتر از اشتباه داوري در فوتبال ايران رخ مي‌دهد.

 

پرويز سيار در مورد اشتباه نويد مظفري داور ديدار گسترش فولاد تبريز و مس رفسنجان اظهار داشت: متاسفانه اين مسابقه را نديدم اما مظفري اشتباه بزرگي مرتكب شده كه پيش از پايان مسابقه سوت اتمام ديدار را به صدا در آورده است. با اين حال داور مي‌تواند اشتباه خود را تصحيح كند.

 

حتي اگر داور اعلام پنالتي كند و تيم حريف توپ را روي نقطه پنالتي بكارد و زماني كه كمك داور به داور بگويد اشتباه كرده و داور هم نظر كمكش را قبول داشته باشد مي‌تواند نظرش را تغيير دهد.

وي گفت: در مورد اعلام وقت مسابقه نيز به همين شكل است و داور مي‌تواند مجددا دستور به ادامه بازي بدهد اما در فوتبال ايران اتفاق‌هايي رخ مي‌دهد كه بسيار فاجعه‌بارتر از اشتباه داوري است.

سيار با اشاره به ديدار تراكتورسازي و ابومسلم در ليگ برتر كه نيمه تمام ماند تصريح كرد: وقتي ناصر شفق كه يكي از اعضاي هيات رئيسه فدراسيون فوتبال است دستور مي‌دهد تيمش از ميدان خارج شود ديگر در مورد مسايل ديگر چه بايد گفت؟

در ديدار ديروز دو تيم گسترش فولاد تبريز و مس رفسنجان كه از مرحله يك چهارم نهايي جام حذفي برگزار شد نويد مظفري داور مسابقه 2 دقيقه پيش از پايان وقت اضافي مسابقه، بازي را پايان داد و بعد با تذكر كمك داوران خود دستور داد بازي ادامه پيدا كند. در اين ديدار گسترش با نتيجه 4 بر 2 به برتري رسيد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)