مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان تیم فوتبال صبای قم گفت: از لحاظ کیفی بازی خوبی نبود اما همین که توانستیم به مس یک گل بزنیم و به نیمه نهایی برسیم نتیجه قابل قبولی است.

“ارشاد یوسفی”  اظهارداشت: مسابقات جام حذفی از شرایط ویژه‌ای برخوردار است، بنابراین برای ما کسب پیروزی مهم بود، نه بازی زیبا و خدا را شکر که به این امر مهم رسیدیم.

وی در خصوص نیمکت‌نشینی مهدی واعظی و فیکس بازی کردنش در این فصل اذعان داشت: مهدی جزو یکی از بهترین دروازه‌بانان فوتبال ما محسوب می‌شود که از سابقه ملی و تجربه خوبی برخوردار است. در این فصل بعضی اوقات شانس با من بوده که توانستم درون دروازه بایستم وگرنه حضور در کنار واعظی برایم افتخاری است و هیچ فرقی نمی‌کند من درون دروازه قرار بگیرم یا او.

یوسفی ادامه داد: بعد از چند بازی اخیر خط دفاع صبا به هماهنگی خوبی رسیده و در بازی با مس شاهد بودیم که مدافعان ما اجازه ندادند توپهای زیادی روانه دروازه شود.

وی در خصوص گرد و غبار در ورزشگاه اظهارداشت: متأسفانه در اواسط بازی باد شدیدی وزید که یک مقدار گرد و خاک به درون چشمم رفت اما مشکلی نبود و توانستم به بازی ادامه بدهم.

همچنین دروازه‌بان صبا در مورد بازی نیمه نهایی مقابل پرسپولیس خاطرنشان ساخت: مطمئن باشید برنده این بازی قهرمان جام حذفی خواهد شد. ما در دیدارهای گذشته مقابل تیمهای قدرتمندی نظیر سپاهان، استقلال، مس و ذوب‌آهن موفق عمل کردیم. امیدوارم همین روند را در بازی با پرسپولیس هم داشته باشیم.

وی ادامه داد: قطعا بدانید علی دایی در هر تیمی حضور داشته باشد آن تیم خوب و باانگیزه خواهد بود دیدار صبا و پرسپولیس بازی مرگ و زندگی است. واقعا حیف است صبا با این همه پتانسیل به آسیا صعود نکند. امیدوار با یک پیروزی خوب مقابل پرسپولیس گام محکمی را برای  رسیدن به آسیا برداریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)