مرجع خبری پرسپولیس : مرور می کنیم بر اخبار پرسپولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط :


*با ارسال نامه‌اي رسمي به كميته انضباطي فدراسيون، باشگاه ديروز به محروميت ليدرهايش از حضور در ورزشگاه‌ها تا اطلاع ثانوي، اعتراض كرد.


*به گفته عليپور تا امروز 75 درصد از مبلغ قرارداد تمام بازيكنان پرداخت شده و با 500 ميليوني كه اين هفته مي‌رسد، بازيكنان تا آخر ماه پرداخت 5 درصدي ديگري هم خواهند داشت. 20 درصد باقيمانده از مبلغ قراردادها هم مي‌ماند براي آخر فصل و موقع تسويه حساب.



*در جلسه فرداي حبيب كاشاني با مدير و مربيان تيم‌هاي پايه، وضعيت آنها بررسي و مبلغ پاداش ويژه‌اي كه قرار است در اختيارشان قرار بگيرد، مشخص خواهد شد.

 

 


*مجيد فرخزادي صبح ديروز دوباره به ديدار علي سعيدلو در سازمان تربيت بدني رفت و درباره وضعيت مديريتي پرسپوليس با او گفت‌وگو كرد.


*مذاكره با هوار ملا محمد براي تمديد قرارداد او از هفته آينده شروع مي‌شود و در صورت توافق، جريمه 15 درصدي بازيكن عراقي بخشيده خواهد شد.


*كريم باقري بابت مصاحبه خيالي كه چندي پيش از قول او روي خروجي يك سايت خبري قرار گرفته بود دلخور است و از مدير حقوقي باشگاه خواسته داستان را پيگيري و عليه اين سايت خبري شكايتنامه‌اي را تنظيم كند.


*ميثم بائو كه از ناحيه مچ پا آسيب ديده بود به گفته دكتر زرينه شايد به بازي آخر هفته با تراكتورسازي برسد. البته بايد ديد نتيجه MRI پاي او كه ديروز گرفته شده چه خواهد بود.


*پروژه تكميل تجهيزات درفشي‌فر از فردا شروع مي‌شود و قرار است تا مردادماه و شروع فصل آينده ليگ برتر به آخر برسد.


*در پاسخ به پيشنهاد باشگاه به خليلي و ميثاق براي تمديد قراردادشان، اين دو بازيكن همه چيز را به پايان فصل موكول كرده‌اند.


*برنامه تمريني پرسپوليس تا يك هفته آينده، ديروز به صورت مكتوب در اختيار بازيكنان قرار گرفت. طبق اين برنامه سرخ‌ها امروز و فردا دو نوبت تمرين مي‌كنند، سه‌شنبه يك نوبت صبح، چهارشنبه يك نوبت عصر و آخرين تمرين قبل از بازي با تراكتورسازي هم ساعت 14:30 پنج‌شنبه برگزار مي‌شود. شنبه هم ريكاوري است و يكشنبه استراحت.


*درست يك روز بعد از سفر سالني بازان سرخپوش به تبريز و اقامت در هتل شهريار، پرسپوليس هم ساعت 16 پنج‌شنبه به تبريز مي‌رود و در همين هتل اردو مي‌زند. پرسپوليسي‌ها جمعه شب و بعد از بازي با تراكتورسازي به تهران بازمي‌گردند.


*به توصيه دايي، هوار ملا محمد روز جمعه و درحالي كه تمرين تعطيل بود، يك تمرين فشرده بدنسازي را زير نظر مولايي در داوديه انجام داد.

 

*طرفداران و بازيكنان پرسپوليس كه هوادار رئال مادريد بودند در تمرين امروز به شدت از باخت شب گذشته تيم محبوب خود ناراحت بودند.


*باشگاه پرسپولیس طی نامه ای به سازمان صدا و سیما نارضایتی خود را از برنامه تلویزیونی 90 اعلام کرد.


*مربي سابق دروازه‌بانان پرسپوليس بعدازظهر امروز به همراه نماينده كميته انضباطي فدراسيون فوتبال در تمرين پرسپوليس حضور پيدا كرد.


*احمدرضا عابدزاده پس از حضور در تمرين امروز و جلسه با دايي و خوردبين در گفت‌وگوئی عنوان كرد: با دستور كميته انضباطي و با نماينده اين كميته در تمرين پرسپوليس حضور يافتم و قرار شد برنامه‌هايم را به كادر فني پرسپوليس بدهم.


*عدم حضور كريم باقري در تمرينات پرسپوليس اين شائبه را ايجاد كرد كه كاپيتان تبريزي قصد دارد همچون بازي رفت مقابل تيم تراكتورسازي به ميدان نرود. سكوت كريم باقري نيز مزيد برعلت شد تا اين شايعه قوت بگيرد. كريم باقري در اين باره تاكيد كرد قطعا مقابل تراكتور بازي خواهد كرد.


*سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: به غير از شيث رضايي بازيكن مصدوم نداشته و براي كسب سه امتياز برابر تراكتورسازي تبريز آماده‌ايم.

 

انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)