مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر اخبار پرسپولیس در روز دوشنبه در چند خط


*براي هر يك از بازيكنان تيم اميد پرسپوليس 200 هزار تومان پاداش در نظر گرفته شده كه طبق وعده باشگاه تا پايان فروردين ماه به آنها پرداخت مي‌شود.

*حبيب كاشاني روز شنبه و براي عيادت از هادي شكوري كه به تازگي زانويش را عمل كرده به منزل اين بازيكن آبي‌پوش رفت.
با برنامه‌اي كه علي دايي تدارك ديده، ابراهيم شكوري از امروز تمرين‌هاي بدنسازي جداگانه‌اي را زير نظر مولايي انجام خواهد داد.

*باشگاه در حمايت از كريم باقري، ديروز صبح نامه‌اي به فدراسيون فرستاده و مدعي شده تصوير درگيري باقري با يك هوادار در محل تمرين كه هفته گذشته از برنامه نود پخش شد مربوط به 2 فصل پيش است نه امسال.

 

*جراح شيث رضايي امروز اعلام مي‌كند كه آيا اين بازيكن به بازي برابر استيل‌آذين مي‌رسد يا نه.

*همانطور كه علي سعيدلو خواسته بود، حبيب كاشاني ديروز صبح گزارش كاملي از ترازهاي مالي باشگاه پرسپوليس را در اختيار سازمان تربيت بدني قرار داد.

*فيلم دو بازي آخر تراكتورسازي كه آخر هفته گذشته به دست علي دايي رسيده بود، روز جمعه از سوي او و همكارانش مورد آناليز قرار گرفت.

*درگيري دايي و فدراسيون كم كم وارد فاز جديدي مي‌شود، احتمال شكايت به فيفا هم وجود دارد. براي همين علي دايي ديروز در جلسه‌اي با مصطفي شكري معاون حقوقي باشگاه قوانين آيين‌نامه‌اي فيفا را مرور كرد و در اين باره از او مشاوره گرفت.

*ميثم بائو كه مچ پايش دچار پيچيدگي شده بود به بازي جمعه برابر تراكتورسازي نمي‌رسد. به گفته پزشك پرسپوليس اين بازيكن بايد تا پايان هفته فيزيوتراپي كند.

 


*عابدزاده برنامه های خود را برای حضور در کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس به سرپرست تیم اعلام کرد.


*هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: نمی‌دانم جریان پیشنهاد یک میلیاردی من به پرسپولیس چیست . از این موضوع بی‌خبرم و صبح از طریق یکی از خبرنگاران متوجه شدم که یکی از روزنامه‌ها چنین خبری را نوشته که اصلا صحت ندارد.


*سخنگوي باشگاه تراكتورسازي اعلام كرد در ورزشگاه يادگار امام فقط بازيكنان تيم تبريزي تشويق مي‌شوند.


انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)