حق شناس: مدير عامل باشگاه استيل آذين با سرمربي اين تيم صادق نبود

مرجع خبری پرسپولیس :  مسئول روابط عمومي باشگاه استيل آذين تهران گفت: مدير عامل استيل آذين در طول مدت حضور خود در باشگاه به هيچ عنوان با حميد استيلي و ساير نفرات رفتار صادقانه نداشت.

سيد محمد حق شناس روز دوشنبه افزود: به دليل برکناري استيلي از تيم استيل آذين بايد براي اين فوتبال تاسف خورد که قدر زحمات مربي زحمت کشي چون او را نمي دانند.


وي گفت: به عنوان فردي که سال ها در ورزش ايران حضور داشته ام، معتقدم برکناري استيلي در سه بازي پاياني ليگ تصميمي عجيب و غير اخلاقي است.

 


حق شناس ادامه داد: استيلي مربي بزرگي و با اخلاقي است و قطعا در آينده افتخار فوتبال ايران و آسيا خواهد شد.

 

وي گفت: فکر مي کنم مسئولان باشگاه بايد اين سه بازي را به سرمربي سابق تيم فرصت مي دادند، زيرا او در اين شرايط حساس شناخت بهتري از تيم استيل آذين داشت.
وي تصريح کرد: به عنوان فردي که در باشگاه استيل آذين مسئوليت دارد اعتراف مي کنم که مدير عامل باشگاه هيچ گاه با سرمربي تيم و من رو راست نبوده است.
حق شناس تاکيد کرد: اگر استيلي در اين زمان اخراج نمي شد به طور حتم در پايان فصل از تيم کنار گذاشته مي شد.


وي با اشاره به اختلافاتش با مدير عامل باشگاه گفت: در روز معارفه آجورلو به او گفتم اگر علاقه اي به همکاري با من ندارد اعلام کند تا استعفاي خود را بنويسم، اما او به دليل نداشتن صداقت خواستار ادامه همکاريم شد.
قائم مقام باشگاه استيل آذين در دوره مديريت امير مهريزي گفت: به عنوان مسئول روابط عمومي باشگاه از سوي مدير عامل تيم ممنوع المصاحبه شده ام و نمي دانم دليل اين تصميم آجرلو چيست.
وي در خصوص حضور سافي به عنوان معاون فرهنگي باشگاه استيل آذين و تنفيذ مسووليت هاي مدير روابط عمومي باشگاه به او اظهار داشت: بهتر است مديران باشگاه مرا از اين مسئوليت کنار بگذارند تا تکليف چگونگي ارتباط رسانه ها با باشگاه نيز مشخص شود.


حق شناس ادامه داد: سافي از لحاظ اخلاقي فردي قابل احترام است و مديريت شبکه سه را در کارنامه کاري اش دارد، اما تمام اين ها نبايد دليلي باشد تا او را به عنوان يک مدير ورزشي انتخاب کنند.
وي اظهار داشت: باشگاه ما به صورت خصوصي اداره مي شود و بايد در هزينه هاي آن دقت شود، اما بسيار جالب است که از زمان حضور آجورلو هر مديريت به چهار قسمت تقسيم شده است و نيروهاي باشگاه دو برابر شده اند.
وي گفت: در باشگاه افرادي به عنوان قائم مقام و مسئول روابط بين الملل انتخاب شده اند که حتي در ماه يک بار هم به باشگاه نمي آيند، اما حقوق هاي کلاني مي گيرند.
مسئول روابط عمومي باشگاه استيل آذين افزود: پس از جدايي مهريزي قصد کنارگيري از مسئوليت هايم در باشگاه را داشتم، اما مدير عامل سابق باشگاه اين اجازه را به من نداد.
وي گفت:‌ با رفتن مهريزي جو دوستانه باشگاه از بين رفت و هيچکس به ديگري اعتماد ندارد و همه براي باقي ماندن در جايگاه خود تفرقه اندازي مي کنند.


حق شناس ادامه داد: افرادي که پس از حضور در اين باشگاه ادعا کردند 30 سال مدير ورزشي بوده اند حتي نتوانستند نيمي از افتحارات مهريزي را کسب کنند.
وي اظهار اميدواري کرد که حسين هدايتي مالک باشگاه استيل آذين در اين تصميم گيري هاي غلط مدير عامل باشگاه دخالت کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)