عقیلی: پس از پایان مسابقات صحبت می کنم


مرجع خبری پرسپولیس: تب بازار نقل و انتقالات هر روز داغ تر می شود و به نظر می رسد نقل و انتقالات لیگ دهم پر سر و صدا تر از هر سالی برگزار خواهد شد .

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس طبیعی است که در این شرایط حرف و حدیث ها در خصوص بازیکنان تیم های بزرگ به اوج خود برسد . دیروز از یک منبع موثق خبر جالبی شنیدیم که بر طبق آن گویا طی روزهای گذشته مذاکراتی میان نماینده باشگاه پرسپولیس که ارتباط نزدیکی با علی دایی دارد با هادی عقیلی مدافع ملی پوش تیم سپاهان انجام شده است و هر دو طرف به این نتیجه رسیده اند که زمینه های همکاری برای فصل آینده مهیاست .

 

حتی در این بین شنیدیم کار تا حدود زیادی تمام شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قرارداد رسمی میان عقیلی و پرسپولیس در پایان مسابقات فصل جاری منعقد خواهد شد .

 

 

 

 

اگر به یاد داشته باشید چندی پیش هم صحبت هایی در خصوص پاس ندادن بازیکنان سپاهان به عماد رضا و ناراحتی وی برای به خطر افتادن عنوان آقای گلی اش مطرح شد ، حالا صحبت هایی در خصوص اختلافات مردان خط دفاعی سپاهان هم به گوش می رسد چون کمتر میان مدافعان کنونی اتحاد کامل را می بینیم .

 

حتی آنها در بازی های قبلی آن چنان عصبی کار کرده اند که AFC مجبور به ارسال نامه به باشگاه سپاهان اصفهان شد.

 

خود عقیلی در مورد شایعات پیوستنش به پرسپولیس تأکید می کند: هنوز چیزی مشخص نیست و ترجیح می‌دهم بعد از بازیهای آسیایی سپاهان در این مورد صحبت کنم.

 

حال اگر این قضیه صحت داشته باشد و هادی عقیلی به لیست پرسپولیس اضافه شود می توان این انتقال را صید بزرگ سرخپوشان برای فصل دهم دانست . موضوع وقتی جالب تر می شود که بدانید برخی در باشگاه سپاهان به دنبال به خدمت گرفتن پیروز قربانی و جایگزین کردن وی در خط دفاع سپاهان و پر کردن جای خالی عقیلی هستند !

 

گفتنی است هادی عقیلی بازیکن تیم های پایه پرسپولیس و اهل تهران بود که بعد ها به سپاهان اصفهان پیوسته و راهی این شهر تاریخی شد . همچنین مرجع خبری پرسپولیس در ابتدای سال خبری با عنوان مذاکره برای سرخپوش شدن  رحمتی عقیلی و حسینی منتشر کرد(لینک) که با واکنش و اعتراض مسئولان سپاهان مواجه شده و مسئولان باشگاه پرسپولیس هم این مذاکرات را تکذیب کردند(لینک) اما همچنان این صحبت ها میان اهالی فوتبال در حال انجام است.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)