يازده نفر در نقطه پايان

مرجع خبری پرسپولیس :  تكليف بازيكنان پرسپوليس كه قراردادشان تمام شده چه مي‌شود؟


علي دايي و حبيب كاشاني براي كداميك از آنها برنامه دارند و به كداميك پيشنهاد تمديد قرارداد داده‌اند؟ اصلا آيا پيشنهادي در كار هست يا براي مدير و سرمربي شرايطي فراهم شده تا با اين گروه به نقطه پايان برسند؟ اين پرسش‌ها و سوالاتي از اين دست درباره بازيكناني كه قراردادشان به پايان رسيده همواره مطرح مي‌شود اما اينكه چون علي دايي و حبيب كاشاني به آنها جواب نمي‌دهند دليل بر اين نيست كه اقدامي در رابطه با اينها انجام نمي‌دهند.


بازيكناني كه در اين ليست قرار مي‌گيرند درست به اندازه يك تيم فوتبال هستند و البته غالب آنها جزو ستاره‌هاي پرسپوليس به حساب مي‌آيند. ميثاق معمارزاده، عليرضا حقيقي، سپهر حيدري، نبي‌الله باقري‌ها، عليرضا محمد، حميدرضا علي‌عسگر، ميثم بائو، كريم باقري، محمد منصوري، هوار ملامحمد و محسن خليلي يك تيم يازده نفره را تشكيل مي‌دهند كه فعلا فقط تكليف كاپيتان اين تيم روشن است.

 

 

كريم باقري مي‌ماند اما بقيه چه؟ تكليف محسن خليلي، سپهر، ميثاق، محمد، باقري‌ها و … چه مي‌شود؟ تاكنون صحبت از پيشنهاد تمديد قرارداد به چند نفر از اين ليست به ميان آمده؟ اما تا ديروز و قبل از بازي با صباي قم، علي دايي تنها دوبار با ميثاق معمارزاده به‌صورت خصوصي صحبت كرده و گفته با حضور در باشگاه قراردادش را تمديد كند. البته قطعا از امروز دايي و كاشاني باب مذاكره با ستاره‌هاي دلخواهشان را بازخواهند كرد.


به غير از هوار ملامحمد كه به‌خاطر بي‌انضباطي‌هاي مكررش، باشگاه برخلاف علي دايي و هواداران علاقه‌اي به تمديد قرارداد با وي ندارد و شرايط ادامه حضورش در پرسپوليس اصلا مشخص نيست، دايي از اين ليست يازده نفره احتمالا اکثر آنها را می خاوهد و صحبت با این چند بازيكن براي ادامه همكاري از امروز استارت خواهد خورد. از امروز و در حواشي تمرين احتمالا بايد منتظر جلسات سرپايي دايي با بازيكنان مدنظرش بود هر چند شايد برخي از آنها خواسته‌هاي ويژه‌اي از او يا باشگاه داشته باشند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)