مرجع خبری پرسپولیس: سرمربي تيم فوتبال استيل‌آذين گفت: نشستن روي نيمكت استيل‌آذين مقابل پرسپوليس برايم سخت است اما قشنگ‌ترين دسته‌گل‌هاي ايران را براي هواداران و نيمكت اين تيم مي‌برم.

افشين پيرواني در خصوص وضعيت استيل آذين اظهار داشت: خوشبختانه همانطور كه قبلا شنيده بودم استيل‌آذين با حضور افرداي همانند هدايتي و آجورلو كه دوست دارند بخش خصوصي وارد عرصه قهرماني شود به خوبي اداره مي‌شود.

وي افزود: جا دارد به رئيس هيات مديره استيل آذين تبريك بگويم چون كليه امكانات و شرايط براي من در اين تيم مهيا است و خودم را آماده مي‌كنم كه هرچه در توان دارم در خدمت استيل‌آذين بگذارم.

پيرواني در خصوص رويارويي با پرسپوليس در اولين حضورش روي نيمكت استيل‌آذين تصريح كرد: نه تنها من بلكه خيلي از بازيكنان پرسپوليس هرچه دارند از اين تيم است. پرسپوليس تيم بزرگي است و هميشه افتخار مي‌كنم كه سابقه بيشترين بازي و كاپيتاني را در اين تيم داشته‌ام. خودم را مديون هواداران پرسپوليس مي‌دانم كه هيچوقت من را تنها نگذاشتند و يار و ياورم بودند.

وي گفت: نشستن روي نيمكت استيل‌آذين مقابل پرسپوليس برايم سخت است اما بايد قبول كنيم فوتبال حرفه‌اي است. سعي مي‌كنم قشنگ‌ترين دسته‌گل‌هاي ايران را براي هواداران و نيمكت پرسپوليس ببرم تا بخشي از علاقه خودم را به اين تيم نشان دهم.

پيرواني يادآور شد: فوتبال حرفه‌اي است و من امروز وظيفه خود مي‌دانم كه به استيل‌آذين خدمت كنم چون با اين تيم قرارداد دارم. شايد فيفا بايد قانوني مي‌گذاشت كه پرسپوليس كه محبوبيت زيادي دارد 50 مربي و 100 بازيكن در يك فصل داشته باشد تا سرمايه‌‌هاي پرسپوليس از اين تيم جدا نشوند اما حالا خدا را شكر تيم دومي مانند استيل‌آذين آمده كه بوي پرسپوليس را مي‌دهد.

سرمربي استيل‌آذين در جواب اين سئوال كه آيا در بازي مقابل پرسپوليس روي نيمكت استيل‌آذين خواهيد خواهيد نشست گفت:‌ بله، روي نيمكت مي‌نشينم و مطمئن باشيد بهترين مربيگري خود را انجام خواهم داد. من همچنان به فوتبالي كه در آن صداقت و وجدان كاري باشد اعتقاد دارم. از استيل‌آذين حقوق مي‌گيرم و سعي مي‌كنم برابر هر تيمي بهترين عملكردم را به نمايش بگذارم. استيل‌آذين به جز من 14 پرسپوليسي‌ ديگر دارد و اين تيم براي من بوي پرسپوليس را مي‌دهد.

وي در ادامه  تصريح كرد: هر بازيكني كه قبلا در پرسپوليس بازي كرده و الان در استيل‌آذين است پرسپوليس را از صميم قلب دوست دارد ولي اكنون تعهد ما به هدايتي،‌ آجورلو و باشگاه بزرگ استيل‌آذين است. همه با هم بايد دست در دست هم دهيم تا با 3 بازي زيبا به 9 امتياز برسيم.

پيرواني در جواب اين سئوال كه آيا استيل آذين تبعيدگاهي براي پرسپوليسي‌ها است يا خير گفت:‌ تبعيدگاه نيست. استيل‌آذين پايگاهي دوم براي پرسپوليس است. من صداقت را در چشمان هدايتي و آجورلو ديدم. آنها به خوبي از تيمي حمايت مي‌كنند كه در بخش خصوصي مي‌تواند حرف اول را بزند. در اين تيم كم و كاستي در چند روز گذشته نديدم و به نوبه خودم از مديريت باشگاه و مسئولان سپاسگزارم.

اين مربي اظهار داشت: نكته مهم اين است كه استيل‌آذين مشكل مالي ندارد و بازيكنان و كادر فني با آرامش مي‌توانند كار خود را دنبال كنند. من و 14 بازيكنان سابق پرسپوليس بايد به اين تيم خصوصي خدمت كنيم و در استيل‌آذين كه به نظرم تيم دوم پرسپوليس است كار بزرگي را انجام دهيم.

پيرواني در خصوص بي‌احترامي‌هايي كه ديروز در جريان ديدار دوستانه استيل آذين به مسئولان پرسپوليس شد گفت: تمام ايران بدانند من يك پرسپوليسي هستم و تا وقتي كه در اين تيم هستم و نام فرهنگي – ورزشي و باشگاه خصوصي را يدك مي‌كشيم به هيچ كس اجازه نمي‌دهم كار ضد اخلاقي و به فردي بي‌احترامي كند. من اين موضوع را به تمام فوتبال ايران قول مي‌دهم.

وي تاكيد كرد: روز گذشته اسم كسي برده نشد اما قول مي‌دهم در تمرينات استيل‌آذين آرمان پاك و اسم مقدس فوتبال حفظ شود و شرافت و صداقت زير سئوال نرود. كادر فني استيل آذين براي خدمت به اين تيم آمده و دوست ندارد به مسئولان هيچ تيمي مخصوصا پرسپوليس بي‌احترامي شود.

پيرواني در پايان ضمن تقدير از آجورلو مديرعامل استيل‌آذين گفت:‌ آجورلو و هدايتي و هواداران استيل‌آذين به همراه بازيكنان و كادر فني يارهاي دوازدهم من هستند. خوشحالم آجورلو با صداقتش در فوتبال به من اعتماد كرده و اميدوارم بتوانم جواب محبت‌هاي اين عزيزان را با استفاده طلايي از ستاره‌هاي بزرگي كه در اختيار دارم بدهم. ما پتانسيل بالايي داريم كه به لطف خدا شكوفا خواهند شد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)