مرجع خبری پرسپولیس : ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و استيل‌آذين در هفته سي و دوم ليگ برتر با حضور حدود 40 هزار هوادار از ساعت 18 در ورزشگاه آزادي برگزار شد.


پرسپوليس مقابل استيل‌آذيني قرار گرفت كه كادر فني و اكثر بازيكنان آن را پرسپوليسي‌هاي سابق تشكيل مي‌دهند و اين تقابل را مي‌توان رويارويي سرخپوشان دانست، اما هر 2 تيم با هدف پيروزي در اين ميدان وارد ميدان شدند تا بتوانند در بازي‌هاي پاياني ليگ برتر امتيازهاي لازم را كسب كنند و جواز صعود به ليگ قهرمانان آسيا را به دست آورند.


به نظر مي‌رسيد با حضور بازيكنان بزرگي مانند علي كريمي و مهدوي‌كيا در يك طرف ميدان و همچنين حضور تيم فيناليست جام حذفي در سوي ديگر تماشاگراني كه در زير بارش شديد باران در ورزشگاه حاضر شدند شاهد ديداري مهيج باشند، اما شرايط به گونه ديگري رقم خورد و تماشاگران تا دقايق 70، بازي سردي را مشاهده كردند و از اين دقايق به بعد بود كه تيم پرسپوليس چندين موقعيت روي دروازه استيل‌آذين به وجود آورد، اما نتوانست از آنها استفاده كند و بازي با تساوي بدون گل به پايان رسيد. از اين تساوي استقلال بيشترين سود را برد.قضاوت اين ديدار بر عهده محسن قهرماني بود. وي در اين ديدار هيچ بازيكني را با كارت مواجه نكرد.

تركيب تيم پرسپوليس:
عليرضا حقيقي، جلال اكبري، سپهر حيدري، عليرضا محمد، تياگو فراگو، حسين بادامكي، مجتبي زارع (حميدرضا علي‌عسگر-74)، ميثم بائو (عادل كلاه‌كج-61)، هادي نوروزي، محسن خليلي، شيث رضايي
سرمربي: علي دايي

تركيب تيم استيل‌آذين:
حميد نشاط‌جو، علي كريمي، مهدي مهدوي‌كيا، لگ چيرا (امير شاپورزاده-54)، علي عشوري‌زاد، محمد غلامين (عليرضا نيكبخت واحدي-85)، فريدون زندي، ميثم خسروي، حسين كعبي (محمدرضا مهدوي-78)، مهدي محمدي، كاظم برجلو
سرمربي: افشين پيرواني

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)