مرجع خبری پرسپولیس : ديدار تيم هاي ابومسلم و سپاهان از ساعت 18 در ورزشگاه ثامن و در حضور بيش از 7هزار نفر تماشاگر آغاز شد.


در شرايطي كه سپاهان به دليل حذف از ليگ قهرمانان آسيا به نظر مي رسيد براي رسيدن به قهرماني در ليگ برتر با انگيزه بهتري بازي را آغاز كند اين تيم ابومسلم بود كه در دقيقه 7 توسط محمد رجب زاده به گل رسيد.


در ادامه بازي شاگردان امير قلعه نويي به خود آمدند و در دقيقه 18 عمادرضا گل تساوي را براي سپاهان به ثمر رساند.

سپاهان براي تغيير نتيجه و مسجل كردن قهرماني خود در ليگ نهم نيمه دوم را كاملا هجومي آغاز كرد اما مهاجمان اين تيم با بي دقتي موقعيت هاي خود را از دست مي دادند.

عمادرضا بارها فرصت هاي گلزني را در اين بازي از دست داد. سرانجام در دقيقه 75 احسان حاج صفي گل برتري را براي سپاهان به ثمر رساند اما در دقيقه 80 وحيد عسگري گل تساوي را براي ابومسلم به ثمر رساند.
قضاوت اين ديدار بر عهده سعيدمظفري زاده بود. وي به عمادرضا از سپاهان و جواد زينعلي از ابومسلم كارت زرد داد.

تيم سپاهان با اين تساوي 63 امتيازي شد و روي كاغذ قهرمان شد. با وجود پيروزي ذوب آهن به دليل اختلاف 20 در تفاضل گل قهرماني سپاهان مسجل شده است اما ابومسلم با اين تساوي 29 امتيازي شد و شانس بقا در ليگ برتر را از دست داد و سقوطش به ليگ دسته اول مسجل شد.



ديدار تيم هاي راه آهن و پيكان از ساعت 18 در ورزشگاه اكباتان و در حضور 100 نفر تماشاگر آغاز شد.
شاگردان تارتار كه مي دانستند براي فرار از انتهاي جدول بايد اين ديدار را با پيروزي پشت سر بگذارند، بازي را تهاجمي آغاز كردند و توانستند در دقايق 27 توسط عليرضا نورمحمدي و 34 كمال كاميابي نيا به گل برسند.

در دقيقه 72 احمد مومن زاده گل سوم را براي راه آهن به ثمر رساند. در دقيقه 90+2 داور براي پيكان خطاي پنالتي گرفت اما ضربه عباسفرد را مسعود همامي گرفت.
قضاوت اين ديدار بر عهده مسعود مرادي بود. وي به كمال كاميابي از راه آهن و حسين معمار و محمد رضا طهماسبي از پيكان كارت زرد داده است.

ديدار تيم هاي استقلال اهواز و سايپا از ساعت 18 در ورزشگاه تختي اهواز در حضور كمتر از هزار تماشاگر آغاز شد.
با وجود اميدهاي كمرنگ استقلال اهواز براي بقا در ليگ شاگردان علي فيروزي بازي متفاوتي از خود نشان دادند و توانستند در دقيقه 17 توسط هادي خنيفر به گل برسند. در ادامه بازي نيز در دقيقه 32 اسماعيل شريفات گل دوم آبي پوشان اهوازي را به ثمر رساند.

از سوي ديگر بازيكنان سايپا براي تغيير نتيجه دست به كار شدند و در دقيقه 36 با گلزني امين منوچهري يكي از گل هاي خورده را جبران كردند.
در نيمه دوم بار ديگر در دقيقه 59 از روي نقطه پنالتي با گلزني حسين ماهيني استقلال اهواز به گل سوم رسيد. اين پنالتي با خطا روي ميلاد ميدوادي حاصل شد.

ديدار تيم‌هاي فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و مقاومت سپاسي شيراز در چارچوب هفته سي و دوم ليگ برتر فوتبال از ساعت 18 در حضور حدود 3 هزار تماشاگر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد و با نتيجه 2 بر صفر به سود تيم ميزبان پايان رسيد.
گل‌هاي اين ديدار را فرشيد طالبي در دقيقه 18 و محمدرضا خلعتبري در دقيقه 74 از روي نقطه پنالتي براي تيم ميزبان به ثمر رساندند. ذوب‌آهن با كسب اين پيروزي 57 امتيازي شد و همچنان در مكان دوم جدول‌ رده‌بندي قرار دارد.
هدايت ممبيني داور اين ديدار به سينا عشوري، علي احمدي، شهاب گردان و حسن اشجاري از ذوب‌آهن كارت زرد نشان داد.


تيم فوتبال شاهين بوشهر در ورزشگاه خانگي خود با نتيجه يك بر صفر برابر استقلال شكست خورد.

اين ديدار از ساعت 18 در ورزشگاه شهيد بهشتي بوشهر و در حضور حدود 25 هزار تماشاگر آغاز شد.
رينالدو در دقيقه 35 از روي نقطه پنالتي براي استقلال گلزني كرد تا استقلال با اين تك گل سه امتياز حساس را در بازي خارج از خانه كسب و جايگاه خود را در رده سوم جدول محكم كند.
محسن تركي داور مسابقه بود.
با اين شكست شاهين 36 امتيازي باقي ماند و استقلال 55 امتيازي شد.


ديدار تيم‌هاي پاس و ملوان در چارچوب هفته سي‌و دوم رقابت‌هاي ليگ برتر از ساعت 18 با حضور 2 هزار نفر در ورزشگاه قدس همدان برگزار شد.
گل ملوان انزلي را سيدجلال رافخايي در دقيقه 48 و گل پاس را آرتور يادگاريان در دقيقه 86 به ثمر رساندند.
قضاوت اين بازي را يدا… جهانبازي بر عهده داشت. وي به آرتور يادگاريان و اميد خورج از پاس و هادي تاميني، سيدجلال رافخايي و آرش قلي‌زاده از ملوان كارت زرد نشان داد.
پاس با اين تساوي 37 امتيازي و ملوان 41 امتيازي شد.


تيم فوتبال صباي قم در دقيقه 91 از شكست خانگي برابر فولاد خوزستان گريخت و به تساوي يك بر يك رضايت داد.
اين ديدار از ساعت 18 در ورزشگاه يادگار امام قم و در حضور كمتر از هزار تماشاگر آغاز شد.
بختيار رحماني در دقيقه 3 براي فولاد گلزني كرد. داود حقي در دقيقه 90+1 براي صبا از روي نقطه پنالتي گلزني كرد تا فولاد در لحظات آخر برد را با تساوي عوض كند.

فولاد يك ضربه پنالتي را هم در دقيقه 16 توسط جابا مجيري از دست داد و ارشاد يوسفي دروازه‌بان صبا اين ضربه را مهار كرد.
رحيم مهرپيشه داور مسابقه به سعيد رمضاني، مهدي چمن آرا، جلال كاملي مفرد و علي حمودي از فولاد و مرتضي كاشي و داود حقي از صبا كارت زرد نشان داد.
با اين تساوي صبا 44 امتيازي و فولاد 38 امتيازي شد.



تيم فوتبال مس كرمان با نتيجه 3 بر 2 تراكتورسازي را شكست داد تا از انتهاي جدول جدا شود.

اين ديدار از ساعت 18 در ورزشگاه شهيد باهنر كرمان و در حضور حدود 13 هزار تماشاگر آغاز شد.
محمد ابراهيمي در دقيقه 15 و فرهاد خيرخواه در دقيقه 68 تراكتورسازي گلزني كردند و جيواني در دقيقه 24، ادينهو در دقيقه 48 و علي سامره در دقيقه 56 گل‌هاي مس را به ثمر رساندند.

خداداد افشاريان داور مسابقه به قاسم دهنوي،ميلاد فخرالديني و زالترون از مس و فرهاد خيرخواه از تراكتورسازي كارت زرد نشان داد و ساسان موسوي مربي و لوكا بوناچيچ سرمربي مس را هم از روي نيمكت تيم مس اخراج كرد.بوناچيچ كه به داوري معترض بود در دقايقي قصد داشت تيم را از ميدان مسابقه بيرون بكشد كه با دخالت مسئولان باشگاه از اين تصميم صرف نظر كرد.
با اين برد مس 38 امتيازي و از رده پانزدهم جدول جدا شد و تراكتورسازي 43 امتيازي باقي ماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)