سايپا رضايتنامه غلام‌نژاد را به افتخار دايي صادركرد

مرجع خبری پرسپولیس : روزي كه محمد مايلي‌كهن سرمربيگري تيم سايپا را برعهده گرفت بلافاصله بازيكنان نزديك به سرمربي سابق اين تيم را كنار گذاشت.


آنهايي كه در دوران سرمربيگري دايي در سايپا جزو نفرات محبوب شهريار بودند و روابط صميمانه‌اي هم با او داشتند. از آن دست نفرات مي‌توان به ميلاد زنيدپور اشاره كرد كه به آمدن مايلي‌كهن به راه‌آهن منتقل شد و ديگري روزبه شاه‌علي‌دوست بود كه به پاس همدان فرستاده شد.

 

نفر ديگر هم كاظم برجلو بود كه به استيل‌آذين‌ رفت. در اين جمع (رفقاي شهريار) فقط كريم انصاري‌فر در سايپا ماندگار شد. همان فوتباليستي كه از ذوب‌آهن اردبيل توسط دايي كشف شد و به سايپا آمد. قطعا در جريان انتقال اين فوتباليست به پرسپوليس هستيد.

 

 

اينكه از چندي پيش رايزني‌ها براي اين انتقال صورت گرفته بود و از آنجا كه علي دايي بار ديگر به دنياي مربيگري بازگشته و سرمربي تيم پرسپوليس را برعهده گرفته است از حالا اين همشهري‌اش را براي حضور در نوك پيكان خط حمله پرسپوليس در فصل دهم ليگ برتر كنار گذاشته است تا اين يار آزاد ليگ برتري فصل بعد پيراهن سرخ رنگ تيم پرطرفدار تهران را بر تن كند. علاوه بر اين انتقال روز گذشته از يك منبع موثق مطلع شديم كار انتقال مجيد غلام‌نژاد به پرسپوليس هم تمام شده است.

مجيد غلام‌نژاد كه براي سپري كردن دوران خدمت سربازي‌اش به تيم پاس همدان منتقل شده بود هنوز يك فصل ديگر با باشگاه سايپا قرارداد دارد و در پايان اين فصل و با پايان دوران سربازي غلام‌نژاد اين بازيكن بايد به اين تيم بازگردد… اما از آنجا كه مديران باشگاه سايپا همچنان داراي روابطي فوق‌العاده حسنه و صميمي با علي دايي هستند برابر خواسته شهريار در مورد در اختيار داشتن اين بازيكن تاب گفتن «نه» را نداشتند و از حالا قول پرسپوليسي شدن مجيد غلام‌نژاد را به شهريار داده‌اند.

اين منبع موثق حتي خبر داد رضايتنامه مجيد غلام‌نژاد نيز براي انتقال به پرسپوليس صادر شده و اين بازيكن بلافاصله پس از پايان دو بازي باقيمانده پاس در ليگ برتر به جاي سايپا به پرسپوليس خواهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)