مرجع خبری پرسپولیس: باشگاه استقلال به شعار برخی هواداران این تیم در دقایق پایانی دیدار روز پنجشنبه برابر راه آهن علیه مرفاوی واکنش نشان داد.

این مطلب با شروع ” درباره رفتار دیروز اقلیتی از هواداران استقلال که نقاب از چهره گشودند و در موضوعی دخالت کردند که حق دخالتی برای آنها وجود نداشت” چنین آمده است:« نه فرهاد مجیدی که مورد ستایش قرار گرفت و نه صمد مرفاوی که دعوت به حیا و رها و فرار شد، فریب شعارهای نفاق برانگیز آن گروه از تماشاگران خبیث را نمی خورند که یک فصل تمام با نقاب هواداری از استقلال هر چه کردند، تخریب و شیطنت و اجرای دستورهای افرادی بود که منافعی فعلا در استقلال ندارند!

چقدر زشت و ناپسند بود، چقدر آزاردهنده و دردناک بود آن لحظه ای که عده ای، «پابرهنه» در ماجرای یک دعوای تیمی دخالت کردند و با قضاوت نادرست و خبیث آلود و شعارهای تفرقه انگیز در تلاش بودند برای یک بار هم که شده در شرایط برد تیم استقلال هم بتوانند از جیب های گشاد اجیرکنندگان تراول چکی به چنگ آورند!

تنها بازنده دیروز ورزشگاه آزادی در آخرین بازی خانگی تیم استقلال، آن گروه از تماشاگرهایی بودند که بعد از پایان مسابقه با شعار علیه سرمربی پیروز و حمایت شیطنت آمیز از کاپیتان گلزن تلخ ترین تصویر فصل را برای تیم استقلال رقم زدند.
انتظار می رود که در میان هیاهوی مسابقه دیروز اصلی ترین موضوع فراموش نشود و آن هم رفتار خبیث گونه عداه ای تماشاگر که در هیچ کجای دنیا مشابهش دیده نشده است.

نکته : این گروه خبیث از تماشاگران، در صورتی که مسابقه دیروز با نتیجه تساوی به پایان می رسید چه ماموریتی داشتند و قرارشان چه شعارهایی بود؟ اتفاق دیروز و پاسخ به این پرسش می تواند مدرک مستند و محکمی برای منتقدانی باشد که 33 هفته مخالف اظهارات واعظ آشتیانی درباره جریانهای هدایت شده بر روی سکوها بودند!»

تیم فوتبال استقلال در هفته سی و سوم رقابتهای لیگ برتر با پیروزی یک بر صفر دقایق وقت اضافه برابر راه آهن شهرری به رده دوم جدول صعود کرد اما برخی هواداران این تیم شعارهایی علیه مرفاوی سردادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)