مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم ذوب آهن گفت: شايد در مرحله بعد در اين تيم حضور نداشته باشم و نتوانم ذوب آهن را همراهي كنم.


محمدرضا خلعتبري درباره ديدار مقابل مس كرمان در ليگ قهرمانان آسيا اظهار داشت: بازي سختي داشتيم. مس بازيكنان بزرگ و با تجربه‌اي دارد و بازي خوبي در اين ديدار از خود به نمايش گذاشت.

وي ادامه داد: بازي در ليگ قهرمانان با يك تيم ايراني سخت بود و دوست داشتيم در اين مرحله با نماينده‌اي از كشور ديگري بازي مي‌كرديم. به هر حال در اين ديدار پيروز و موفق به صعود به مرحله بعد شديم.

مهاجم ذوب آهن تصريح كرد: هر دو تيم موقعيت‌هاي زيادي براي گلزني در اين ديدار داشتند كه ما از موقعيت‌هاي خود به خوبي استفاده كرده و موفق به پيروزي در اين ديدار شديم.

خلعتبري درباره شايعه حضورش در فصل بعد در پرسپوليس عنوان كرد: شايد در مرحله بعد در ذوب آهن حضور نداشته باشم و نتوانم اين تيم را همراهي كنم. شايد اين تيم را در پايان فصل ترك كنم اگر چه هنوز هيچ چيز مشخص نيست.

وي با اشاره به ديدارهاي سخت ذوب آهن در مرحله بعد اظهار داشت: ذوب آهن در مرحله بعد بايد با حريفان قدرتمندتري بازي كند و براي رسيدن به فينال مسابقات چند ديدار دشوار را پيش رو دارد، اما با توجه به پتاسيلي كه در بازيكنان و كادر فني ذوب آهن وجود دارد آنها توان رسيدن به ديدار نهايي را دارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)