مرجع خبری پرسپولیس :هفته سي و چهارم و پاياني نهمين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال ايران با برگزاري سه ديدار از ساعت 17 و 15 دقيقه امروز آغاز شد كه تيم مقاومت سپاسي شيراز با تساوي بدون گل برابر راه آهن شهرري، سومين تيم سقوط كننده به ليگ دسته يك لقب گرفت.

راه آهن شهرري و مقاومت كه كانديداي سقوط از ليگ برتر بودند، امروز در ورزشگاه اكباتان به مصاف هم رفتند كه تلاش دو تيم در پايان گلي را در بر نداشت تا اين تيم مقاومت باشد كه با 37 امتياز، بعد از تيم‌هاي استقلال اهواز و ابومسلم، به رقابت‌هاي جام آزادگان سقوط كند.

پس از برق شيراز كه فصل گذشته سقوط كرد، مقاومت دومين تيم شيرازي نيز به ليگ دسته يك سقوط كرد و اگر برقي‌ها نتوانند از رقابت‌هاي جام آزادگان سهميه حضور در ليگ برتر را بگيرند، در فصل دهم ليگ برتر شيرازي‌ها نماينده‌اي نخواهند داشت.

در ديگر ديدار امروز پاس همدان كه كانديداي سقوط بود، در خانه خود به تساوي يك بر يك برابر تراكتورسازي تبريز دست يافت و در ليگ برتر ماند.


پاس همدان با اين تساوي 38 امتيازي شد و با قرار گرفتن در مكان چهاردهم جدول رده‌بندي، فصل آينده را نيز در ليگ برتر توپ خواهد زد.

امير حسين خيرخواه در دقيقه 29 گل تراكتورسازي را به ثمر رساند. حيدري نيز در دقيقه 86 براي پاس گلزني كرد.

به گزارش ايسنا، ديدار صباي قم و سايپاي كرج نيز با تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد. بياتي نيا در دقيقه 2 و حقي در 76 براي صباي قم، يوسف زاده در دقيقه 10 و منوچهري ماسوله در دقيقه 27 براي سايپا گلزني كردند.

ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و سپاهان،‌استقلال اهواز و استيل آذين، شاهين بوشهر و فولاد خوزستان از ساعت 19 و 30 دقيقه امروز آغاز مي‌شود.

ساير ديدارهاي هفته پاياني ليگ برتر فردا برگزار مي‌شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)