روز آخر هم داورها سپاهان را رها نکردند / گل سالم پرسپولیس مردود شد


مرجع خبری پرسپولیس : تيم فوتبال پرسپوليس آخرين مسابقه نهمين دوره ليگ برتر را با تساوي يك بر يك برابر سپاهان به پايان رساند.

ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و سپاهان در هفته سي و چهارم ليگ برتر ايران از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادي و در حضور حدود 15 هزار تماشاگر آغاز شد و با نتيجه يك بر يك خاتمه يافت.

در نيمه اول بدون آنكه گلي وارد دروازه تيمي شود بازي به پايان رسيد،‌ اما با شروع نيمه دوم و در دقيقه 46 هادي نوروزي گل اول را به سود پرسپوليس به ثمر رساند. در دقيقه 77 مهدي كريميان گل سپاهان را وارد دروازه پرسپوليس كرد تا اين بازي با تساوي يك بر يك به پايان برسد.

در نیمه دوم وسلی برزیلیا روی پاس سالم هادی نوروزی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند که کمک داور آن را مردود اعلام کرد .

عليرضا فغاني، داور مسابقه؛ محسن بنگر، شاهين خيري، مهدي كريميان و احمد جمشيديان از سپاهان و سپهر حيدري از پرسپوليس را با كارت زرد جريمه كرد.

سپاهان با 67 امتياز عنوان قهرماني نهمين دوره ليگ را به دست آورد و پرسپوليس با 53 امتياز در رتبه چهارم قرار گرفت.

بازيكنان پرسپوليس:
عليرضا حقيقي، سپهر حيدري، شيث رضايي، جلال اكبري، مهدي شيري، تياگو، حميد علي عسگر، مجتبي زارع( 46- عليرضا محمد)، حسين بادامكي، محمد منصوري(67- وسلي برزيليا) و هادي نوروزي.

بازيكنان سپاهان:
سيد مهدي رحمتي، هادي عقيلي، محسن بنگر، احسان حاج صفي، احمد جمشيديان، سيد جلال حسيني، شاهين خيري(49- فرزاد حاتمي)، مهدي كريميان(87-حسين پاپي)، محرم نويدكيا، عماد رضا (74- علي مولايي)و ابراهيم توره.
سرمربي: امير قلعه نويي

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)