تماس استقلالی ها با ابراهیم میرزاپور


مرجع خبری پرسپولیس : خبرنگاران نزدیک به استقلال می گویند بجز طالب لو حسین کاظمی نیز به استیل آذین خواهد پیوست و ظاهراً سیاوش اکبرپور نیز فعلا برای جدایی از آبی ها و حضور در استیل آذین 48 ساعت وقت خواسته است

با پیش رفتن توافق بین باشگاه استیل و وحید طالب لو دروازه بان استقلال که در این فصل تحت تأثیر نام محمد محمدی قرار گرفت و به شدت از بازی نکردن ناراضی است، استقلالی ها به دنبال گزینه جانشینی طالب لو هستند که در این بین ابراهیم میرزاپور دروازه بان سابق تیم ملی که امسال درخشش خوبی در لیگ داشته است مورد توجه آنها قرار گرفته است.

میرزاپور با سابقه ملی و با توجه به اینکه استقلال نیاز به دروازه بانی دارد که در صورت حضور در این تیم شرایط را بپذیرد و اهل جنجال نباشد، گزینه میرزاپور، گزینه مناسبی به نظر می رسد این دروازه بان لرستانی احتمالاً روز شنبه با مدیران استقلال پای میز مذاکره می نشیند.

استقلال تا ساعتی بعد آخرین بازی خود را در لیگ برتر در قزوین مقابل پیکان برگزار خواهد کرد که با توجه به حساسیت مسابقه به نظر می رسد باز هم محمد محمدی درون دروزاه استقلال قرار بگیرید. البته ممکن است شرایط جدید و نارضایتی طالب لو باعث بشود که تغییراتی در این رابطه رخ بدهد و شاید این طالب لو باشد که در آخرین بازی استقلال درون دروازه استقلال قرار می گیرد.

خبرنگاران نزدیک به استقلال می گویند بجز طالب لو حسین کاظمی نیز به استیل آذین خواهد پیوست و ظاهراً سیاوش اکبرپور نیز فعلا برای جدایی از آبی ها و حضور در استیل آذین 48 ساعت وقت خواسته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)