مرجع خبری پرسپولیس : آخرین برنامه نود امسال دوشنبه شب برگزار می شود که چند مهمان ویژه خواهد داشت. برنامه آخر نود پس از مسابقه فینال جام حذفی برگزار می شود و احتمالا اگر پرسپولیس قهرمان شود، حبیب کاشانی و علی دایی مهمانانش خواهند بود و البته در صورت شگفتی سازی گسترش فولاد، فرهاد کاظمی به این برنامه می رود.

عادل فردوسی پور با تائید خبر حضور قلعه نویی در برنامه پنجشنبه شب نود ابراز امیدواری می کند این برنامه جذاب باشد.

او درباره دعوت از قلعه نویی می گوید: می خواستیم او زودتر از این به برنامه بیاید. بهانه مصاحبه مان با قلعه نویی قهرمانی در لیگ است اما حتما درباره بسیاری از اتفاقات اخیر هم با او حرف می زنیم و به ماجرای لیگ قهرمانان هم اشاره خواهیم کرد.

او درباره احتمال کشیده شدن بحث با قلعه نویی به ماجرای اخلافات او با مدیریت استقلال می گوید: به هر حال ممکن است بحث به این سمت هم برود، البته ما بنایی به دعوت از واعظ در برنامه پنجشنبه شب مان نداریم اما اگر لازم شود و بحث به سمتی برود که نیاز به توضیحات مدیر استقلال باشد، حتما با او هم در این باره تماس می گیریم البته بعید می دانم نیازی به این کار شود. با این وجود فکر می کنم فردا شب با حضور قلعه نویی، برنامه جذابی را داشته باشیم.

او همچنین گفت: آخرین برنامه نود امسال دوشنبه شب برگزار می شود که چند مهمان ویژه خواهد داشت. برنامه آخر نود پس از مسابقه فینال جام حذفی برگزار می شود و احتمالا اگر پرسپولیس قهرمان شود، حبیب کاشانی و علی دایی مهمانانش خواهند بود و البته در صورت شگفتی سازی گسترش فولاد، فرهاد کاظمی به این برنامه می رود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)