مرجع خبري پرسپوليس: شبكه سوم سيما قصد دارد ديدارهاي سرخابي در مقابل رقيبان رو به طور همزمان به روي انتن ببرد.

 

به گزارش مرجع خبري پرسپوليس و به نقل از سايت شبكه سوم سيما، اين شبكه قصد دارد ديدارهاي دو تيم پرسپوليس و استقلال در هفته پاياني را به دليل حساسيت بالا به طور همزمان به روي آنتن بفرستد.

 

بنا به اين گزارش؛ در هفته سي و سوم ليگ برتر ايران دوتيم پرسپوليس و استقلال به ترتيب در ورزشگاه آزادي تهران و تختي آبادان بايد به مصاف حريفان خود بروند. اين دو ديدار قطعا هركدام بنا به دلايلي براي هواداران دو تيم از حساسيت بالايي برخوردار است. مسئولان شبكه سوم سيما قصد دارند ديدارهاي دوتيم را طوري به روي آنتن ببرند كه بينندگان خود را راضي نگه دارند. اين احتمال مي رود كه هر بازي به مدت 15 دقيقه به نمايش گذاشته شود.


هرچند اين احتمال ميرود كه بازي آبي هاي تهراني در مقابل نفت آبادان از نظر مسئولان شبكه سوم سيما به حساسيت بالاتري برخوردار باشد و هواداران پرسپوليس فقط در اين بين گلهاي تيم محبوب خود در مقابل تيم راه آهن شهر ري را مشاهده كنند.

 

اينطور كه به نظر ميرسد امسال قرار نيست هفته پاياني از شبكه دو سيما پخش مستقيم شود و شبكه تازه به كار آماده ورزش هم به دليل قابل دريافت بودن فقط در تهران قصد ندارد ديدارهاي پاياني ليگ برتر را به روي آنتن ببرد.

 

جدول پخش دو هفته پاياني ليگ برتر ايران به شرح زير مي باشد:


مسابقات لیگ برتر – (همزمان ) پرسپولیس و راه آهن ، نفت آبادان و استقلال

 

زمان پخش:یکشنبه 17/2/91-ساعت 16:15


– مسابقات لیگ برتر– (همزمان) فولاد اهواز و پرسپولیس ، استقلال و نفت تهران

زمان پخش:جمعه 22/2/91-ساعت16:35



 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)