مرجع خبری پرسپولیس :  تمرین امروز  تیم فوتبال پرسپولیس در حضور علی پروین برگزار شد.

آخرین تمرین بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس قبل از بازی مقابل راه آهن از ساعت 17 امروز پشت درهای بسته مجموعه درفشی فر برگزار شد.

* بازیکنان پرسپولیس پس از اینکه بدن‌های خود را گرم کردند، به حفظ توپ و پرسینگ و کارهای تاکتیکی پرداختند.

* تعویض ماشین‌های مدل بالای بازیکنان با مدل‌های پایین در نوع خود جالب توجه بود. آنها دلیل این کار را جلوگیری از آسیب دیدن احتمالی ماشین‌های گران قیمت‌شان عنوان کردند.

* زادمهر سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس 30 دقیقه پیش از آغاز تمرین در ورزشگاه درفشی حضور پیدا کرد. هوادارن از وی درخواست می کردند کریمی را برای فصل بعد نگه دارند.

* 50 هوادار در تمرین امروز حضور پرسپولیس حضور داشتند که بین آنها 2 خانم نیز بودند. برخی از کریمی به خاطر انجام مصاحبه های اخیر گلایه کردند و برخی دیگر با حمایت از وی خواستار تمدید قراردادش شدند.

* معمارزاده آخرین نفری بود که در تمرین امروز حضور پیدا کرد. هواداران با هماهنگی خاصی به وی بی محلی می کردند!

* علی پروین در تمرین امروز حضور پیدا کرد و در بدو ورودش مورد محاصره خبرنگاران قرار گرفت. وی با چهره‌ای خندان در جواب سؤالی که شما چرا تلاش نمی‌کنید کریمی در پرسپولیس بماند و چرا از تشویق او ناراحت شده‌اید گفت: من از شما می‌پرسم مگر می‌شود آدم از تشویق شاگردش ناراحت شود. زیاد به این مسائل دقت نکنید. آن روز من می‌خواستم به بیمارستان بروم و همه این موضوع را می‌دانستند اما نوشته‌اند که من از تشویق علی ناراحت شدم.

* برخی هواداران در تمرین امروز در مقابل درب ورزشگاه شهید درفشی فر ایستاده بودند و با بازیکنان مانند ابراهیم شکوری و محمد نصرتی به گفت و گو پرداختد.

* تمرین امروز در زمینی برگزار شد که نصف آن پر از آب و نصف دیگر خشک بود.

* با صحبت‌های دنیزلی بازیکنان در تمرین امروز به دو قسمت تقسیم شدند و به گرم کردن خود و پاسکاری‌های تک ضرب پرداختند.

* شیث رضایی که با سؤال خبرنگاران درباره حضورش در بازی فردا مواجه شده بود اعلام کرد که هیچ مصدومیتی ندارد و فردا حتما به میدان خواهد رفت.

* دروازه بان‌ها از ابتدای تمرین جداگانه زیر نظر انور به تمرین پرداختند. داستانی دروازه بان امیدهای پرسپولیس نیز در تمرین امروز حضور پیدا کرد.

* مهرداد اولادی پس از صحبت‌های کوتاه با دنیزلی دقایقی اختصاصی به دور زمین دوید و سپس در تمرینات گروهی شرکت کرد.

* پرسپولیسی‌ها پس از تمرین امروز برای تشکیل اردو راهی هتل اوین خواهند شد.

* درخواست جدید دنیزلی از مسئولان باشگاه نیز برای بازی فردا در نوع خود جالب بود. دنیزلی اعلام کرد که امشب بازیکنان در اتاق‌های تک نفر اسکان پیدا کنند.

* در مرحله پایانی بازیکنان به دو تیم زرد و طوسی تقسیم شدند و به فوتبال دستگرمی پرداختند. در تیم زرد زاید، اولادی، نوروزی، آقازمانی، شیث رضایی، نوری، دوتال، رضایی، نور محمدی و نصرتی و در تیم طوسی نیز کریمی، علی‌عسگر، کاظمیان، شیری، مازیار، فشنگچی، محمد، مهدوی کیا، شکوری، هاشمیان و بادامکی بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)